Skip to main content

Zowel gisteren als vandaag werd ik opgebeld door Proximus Bizz (was zo aangevraagd) maar het probleem was telkens hetzelfde. Namelijk ik krijg een computerstem “zo dadelijk start uw gesprek met een medewerker” en dan valt de lijn weg (aanhoudende bieps).

Dag @Jan Oelbrandt, kun je in het klantprofiel hier je gegevens aanvullen, voor nazicht? Groetjes, Heidi


@HeidiE aanvulling heb ik zojuist gedaan


@Jan Oelbrandt ik laat je opnieuw contacteren! Groetjes, Heidi


@HeidiE gisteren heeft inderdaad iemand mij proberen bellen. Jammer genoeg was ik niet thuis (vaste lijn) en op mijn gsm heeft men geen bericht op mijn voicemail achtergelaten. Het nummer waarvan gebeld werd was een vaste lijn waarop ik niet kon terugbellen. Ik hoop dat men later nog eens probeert mij telefonisch te bereiken...


@Jan Oelbrandt 

jammer dat de communicatie is misgelopen

ik heb de betrokken dienst gevraagd om opnieuw opvolging te doen en hoop dat ze je te pakken krijgen :-)

vriendelijke groeten

Tina


Reageer