@swakke Ik heb gezien dat ze daar al actie voor hebben ondernomen. Ticketnummer: IM11464398.
Ok bedankt
Zover zijn we dan toch al
Ondertussen toch maar aanmodderen
Ticketnummer aangemaakt en hoe gaat het nu verder
Nog steeds niks gehoord van Proximus
Kan er mij nu echt niemand verder helpen aub
Als je zo’n ticket nummer krijgt wilt dit zeggen dat het doorgegeven werd maar dat kan wel enekele dagen duren voor het daadwerkelijk afgehandeld wordt, pas maandag komt iemand van proximus zelf hier pas maandag terug langs.
Is er voor mijn probleem ondertussen nog nieuwe info aub
Dag @swakke ticketnummer: IM11464398 is nog in behandeling, de Dienst Dispatch gaat je verder contacteren. Groetjes, Heidi
Contacteren ok maar Wanneer ??
Ik had graag enige info hoelang dit nog kan aanslepen
Ik heb op mijn nieuwe adres amper bereik en ik dien verscheidene administratieve zaken te regelen Dat lukt me echt niet via het beperkte bereik van het Proximus netwerk
@swakke
bij het uitlezen van je aansluiting is een fout op de lijn gevonden : wellicht een slechte las ?
Techniekers worden nu ingezet om die fout op te sporen en te herstellen
we hebben nogmaals aangedrongen op spoedige actie
Er zijn 2 vertragende items (jammer genoeg) : de grote waterellende overal met dringende herstellingen en zomervakantie.
We doen ons best. Zijn de gsm’s moeilijk te gebruiken wegens minder bereik ?
gr,
Tina
Beste
we gebruiken onze iphone zoveel als mogelijk als persoonlijke hotspot maar door de zeer zwakke verbinding met het proximus netwerk is dit meestal frustrerend
Kan mij hiervoor geen oplossing geboden worden
Ik begrijp de hierboven vermelde vertragende items maar ik word het stilaan beu dat men mij geen termijn kan bevestigen wanneer mijn miserie gaat opgelost zijn
@swakke
het spijt me heel erg dat het niet in orde is
Ik heb dit doorgestuurd naar het fiber team met 2 vragen
- is er een (tijdelijke) oplossing om je te helpen ?
- een planning ivm de noodzakelijke werken…
we duimen
groeten
Tina
Bedankt
Hou me in elk geval op de hoogte aub
Ik zie nu dat de data voor de Pickx app bijna verbruikt zijn
Wat gebeurt als deze limiet van 5 GB overschreden word
Geeb extra kosten voor mij toch?????
@swakke Dag, als deze 5GB op zijn gaat dit af gaan van je gewone bundel. Groetjes Luc
@swakke . ik hoor zonet dat je afspraak op 3/8 is geboekt. Wat dat verbruik betreft . Ik heb op beide mobile’s extra data geactiveerd zodat je gemakkelijk toekomt. Je krijgt hier een sms voor en je kunt dit zien in My Proximus als dit actief is ( dit pakket is 30 dagen geldig) Groetjes Luc
Is het mogelijk om langs deze weg 2 geplande afspraken in de Proximusshop Mechelen Bruul te annuleren aub
beide op naam Van Velthoven
gaat dat ook niet via myproximus, nee?
@swakke Dag Swakke, de mail is verzonden. Groetjes Luc
Hallo
Deze voormiddag is de technieker van Proximus langsgeweest en alles werkt tot nu toe perfect
Gevolg van deze installatie is dat ik nu met 2 decoders teveel zit omdat mijn V6 Decoder vervangen is door de V7 + 1 Decoder V5 mini omdat deze op ons nieuw adres niet meer nodig is
Nu stel ik mij de vraag kan ik deze decoders binnenbrengen in een Proximus shop?
Voor de modem die eveneens vervangen is heb ik een retourticket via B post
Tevens nog een vraag over mijn volgende factuur
Vermits we 2 Weken zonder internet hebben hebben gezeten lijkt mij een degelijke financiele
tegemoetkoming hier wel degelijk op zijn plaats
In alle geval een dikke merci aan de technieker die vandaag bij ons langsgeweest is
@swakke Dag, opzeg aangevraagd en labels worden gemaild ( opgepast deze kunnen in de spam terrecht komen). Groetjes Luc