Vraag

Onmogelijk om verhuis te vervolledigen

  • 10 February 2022
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Ik heb gisteren online mijn verhuis doorgegeven en heb R4WEBSHOP013338998 gekregen. In MyProximus staat er om de verhuis te finaliseren, ik nog mijn bestelling moet vervolledigen met een datum waarop de diensten worden stopgezet op het oude adres en de diensten geactiveerd worden op het nieuwe adres.

Helaas bij het openen van die pagina, krijg ik telkens de onderstaande foutboodschap (in een prachtige Nederlandse zin):

“Er ging iets fout! Er is een technisch probleem opgetreden waardoor u uw bestel niet kan controleren. Wij raden u aan het later opnieuw te proberen. Onze excuses voor het ongemak.”

Hoe kan ik hier nu mee verder?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @cederik de gewenste verhuisdatum staat momenteel op 04/03/22, dit is ook de opzegdatum op het oude adres? Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE ,

ja dat klopt volledig. Opzegdatum oud adres en activatiedatum nieuw adres is 04/03/22.

 

Wil dit nu zeggen dat alles definitief in orde is? Want op MyProximus staat nog steeds :

We hebben je bestelling ontvangen

We zijn uw bestelling aan het afronden.

 

Bestelnummer:
R4WEBSHOP013338998

Je order(s) is nog niet volledig afgewerkt. Klik op de "Mijn bestelling vervolledigen" knop om je bestelling te vervolledigen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @cederik de gewenste datum staat op 04/03/22. Onze Dienst Dispatch kijkt nu na of dat in de planning past en zal je de effectieve datum nog bevestigen. Groetjes, Heidi

Reageer