Skip to main content

Hallo

Ik heb vorige week telefonisch een pack aangevraagd voor TV en Internet voor mijn nieuw adres. Ik had meteen van de persoon de bevestiging gekregen via mail maar er kon geen afspraak gemaakt worden. Er werd meegegeven dat de planningsdienst contact zal opnemen.

De volgende dag kreeg ik meteen een telefoontje en pakte ik meteen op. Ik kreeg te horen van de computer dat ik meteen doorgeschakeld ging worden naar een medewerker en daarna viel de verbinding weg. Bij alle 6 inkomende gesprekken was dit het geval. Ik belde terug naar de klantendienst om dit te melden dat ik elke keer opneem maar dat de verbinding automatisch werd verbroken en of er een andere manier was om een afspraak te maken. De dame die ik aan de lijn kreeg had een ticket opgemaakt en meegegeven dat ze gaan blijven proberen maar dat ze zelf geen afspraak kon maken.

Volgende dag juist hetzelfde. Inkomend gesprek, ik neem meteen op, “u wordt zo dadelijk doorgeschakeld naar een medewerker” en lijn valt weg. Opnieuw gebeld naar de klantendienst en ze gaven aan dat het ticket nog open was en dat ze gingen terugbellen. Ik gaf aan dat dit geen zin heeft want elke keer neem ik op maar werd de lijn verbroken. Dit zou volgens de medewerker te maken hebben een technische storing in de buurt en ik moest bellen via wifi instellen.

Sindsdien niets meer gehoord van Proximus (terwijl ik had doorgekregen dat ze gingen terugbellen) en nog steeds geen afspraak gekregen voor de installatie? Is er geen andere manier om een afspraak te bekomen voor een installatie? Het is enorm frustrerend en je voelt je machteloos op deze manier.

@DB1997  Tijdens het weekend komt hier niemand langs die van PX is. 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit nodig acht ), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@DB1997 

Er is inderdaad een ticket gevonden met vraag voor afspraak.

we vragen meer info en hopen dat je snel gecontacteerd wordt.

groeten

Tina

 


Reageer