Online Herroepingsformulier voor herroepingsrecht binnen de 14 dagen https://www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/
geeft foutmelding.
Ik kan dus geen gebruik maken van mijn herroepingsrecht binnen de 14 dagen via het online formulier . Telefonisch word het niet aanvaard ook niet in een Proximus Shop. Dus opnieuw een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie is de enige uitweg.
Aan iedereen met hetzelfde probleem.
Gewoon klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie hoe meer hoe beter. Want Proximus blijft gewoon doof over de vele klachten/opmerkingen
Jammer Proximus zeer jammer , jullie systemen voor ondersteuning slaan tilt net als jullie ondersteuning.
En Proximus laat dit topic openstaan!!!!
( want ik heb gemerkt dat ondanks geen tussenkomst van een Proximus medewerker er hier in het weekend topics worden verwijderd/verplaatst dit om het aantal onopgeloste/beantwoorde topics te verminderen)