Vraag

Online bestelling

  • 10 December 2021
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Beste,

 

Maandag 6 december heb ik online een nieuwe smartphone besteld voor mijn echtgenote aan €9 + DataPhone optie, voor een Mobile Flex abonnement binnen mijn Flex pack.  Ik heb die intussen gisteren (9 december) ontvangen, geen probleem.  Echter ik wil nu voor mij eveneens een nieuwe smartphone bestellen met DataPhone optie en dit is niet mogelijk blijkbaar (zie afbeelding):

Echter wanneer ik ga kijken in MyProximus bij de rubriek opvolging staat daar wel degelijk dat het toestel is afgeleverd (zie afbeelding)

Ik ben daarvoor gisteren naar de Proximus winkel gestapt en de medewerker zei dat ik moest wachten tot wanneer de bestelling was verwerkt.  De medewerker zelf kon daar zelf ook niets voor doen.  Hij zei me wel dat ik beter de 2 toestellen gelijktijdig had besteld, dan had ik nu niet moeten wachten.

Mijn vraag is dus: wanneer is het mogelijk voor mij om opnieuw een toestel te bestellen?

Met vriendelijke groeten,

Frank 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@fvandamme.fvd  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik zie dat de 2de bestelling inmiddels is gelukt. Groetjes, Antonella

Reageer