In juli wordt fiber internet tv geinstalleerd . We hebben afspraak voor die installatie, maar in mail
wordt blijkbaar nog verwacht afspraak te maken voor levering van materiaal (bbox en decoder wellicht - op voorhand). Ik wil afspraak maken maar hoe? In myproximus zie ik mijn afspraak voor installatie bevestigd. Waar of hoe kan ik afspraak maken voor levering van het benodigde materiaal?
Indien geen materiaal zal er weinig kunnen geinstalleerd worden.
Ik kreeg mail voor bevestiging afspraak installatie internet / fibre / tv.
Datum is bevestigd.
In de bevestigingsmail staat ook ‘voor levering materiaal moet nog afspraak gemaakt worden’ (bpost).
Hoe dit te doen, of wie neemt initiatief hiertoe (hoe?)
maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je verder uitleg te geven hieromtrent.
blijkbaar hebben ze nog niet gereageerd van Proximus uit op je vorig bericht
→ installatie internet / tv / fibre - wat met levering? | Proximus Forum
Best afwachten dan tot morgen zodat iemand van Prox kan verder natrekken bij de achterliggende dienst die hiervoor instaat , hoed de afspraak kan verder geregeld worden of voorzien is ….
normaal gezien wordt een nieuwe modem door de technieker meegebracht
kan je in je profiel doorgeven voor welk adres het is ?
welk orderdnummer je hebt gekregen ?
Dan vragen we dit na bij het team glasvezel
Groeten
Tina
ik heb deze morgen gebeld naar proximus en ze wisten te vertellen dat installateur decoder en bbox meebrengt.
De verwarrende mail over nog extra te makenafspraak voor levering mogen we negeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.