Nog steeds geen aansluiting na verhuis

  • 16 July 2023
  • 8 reacties
  • 149 Bekeken

Op 2 juni anvraag gedaan voor verhuis van al mijn proximusdiensten naar een appartementsgebouw waar ik een nieuwe flat kocht. Aanvraag correct geregistreerd  Ondertussen al 25 maal gebeld met  0800 22 800. Oorspronklijk was er een afspraak voor 3 juli. Kon niet nagekomen worden omdat er buiten het gebouw nog werken nodig waren. Sedertdien krijg ik via het callcenter telkens een ander antwoord op mijn vraag wanneer men mij komt aansluiten. Telkens zegt men dat een technicus mij dezelfde dag zal contacteren, maar nog niets gehoord  of gezien. Ondertussen zijn we al twee weken verhuisd en betaal ik o.a. voor TV en vaste lijn die ik niet heb.. Als oplossing kreef ik een tijdeljke router, maar daarmee heb ik nog geen TV of geen vaste lijn, maar op mijn factuur betaal ik er wel voor.. Het eigenaardige is dat in hetzelfde appartementsblok een Belfius-filiaal is, waar men blijkbaar direct een aansluiting met Proximus kon krijgen.. Ik zou graag eindelijk een technieker op bezoek krijgen of een definitieve datum voor mijn aansluiting krijgen. Als dit tegen midden deze week niet in orde is, zal ik mij verplicht zien om hiermee naar de pers te stappen. 


8 reacties

Ik voeg er nog aan toe dat er eergisteren vrijdag twee proximus-techniekers in de straat aan het werk waren tegenover het appartementsblok. De ene zei dat “alles waarschijnlijk vadaag (= vrijdag) zou in orde zijn. De andere deelde laconiek mee dat het wachten zou worden tot na het bouwverlof en dat alles ten vroegste begin augustus zou in orde komen. Begrijpe wie kan! 

@Marcelbaetens 

De PX moderatoren komen pas morgen terug langs hier op het forum, maar omdat zij direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dat heb ik vooraf al geaan (ook uitvoerige uitleg bij “ticket”). ik heb ook het volledige mailverkeer tussen de projectleider van de nieuwbouwappartementen en proximus. In de laatste mail geeft Proximus toe dat zij te laat zijn, maar behalve de mededeling dat ze vrijdag langs geweest zijn, geen  enkele concrete oplossing gegeven.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Marcelbaetens dossier 52814770 is hiervoor al in behandeling. Uiteraard passen wij ook de facturatie aan. De planningsdienst zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Dag @Marcelbaetens dossier 52814770 is hiervoor al in behandeling. Uiteraard passen wij ook de facturatie aan. De planningsdienst zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Inderdaad, Iik heb een afspraak gekregen voor 31 juli. Hopelijk komt alles dan in orde

Beste,

Reeds 2 maanden (dd 02/06/23) vóór onze verhuis (dd 29/07/23) proberen wij dit te regelen. 4x gebeld. Telkens krijgen we een callcenter-agent aan de lijn die tickets beweert aan te maken om hiervoor teruggebeld te worden maar die draaien nergens op uit, maw niemand belt terug. Ik vraag een mailadres om mijn klacht schriftelijk te uiten en ik word geleid naar een chatbot.

Een afspraak wordt nav 3x bezoek aan de Proximus-shopKouter (Gent) geboekt op 31/07/23 via het nummer 6000 en door een verantwoordelijke vd shop Kouter Gent maar desondanks komt niemand langs. Ik nam hiervoor een dag verlof.

Nadien volledige stilte.

Vandaag 07/08/23 terug naar de winkel en terug een ticket met klacht richting een verantwoordelijke.

Tevens gebeld met opnieuw datzelfde callcenter, tot 2x toe in wacht gezet want de agent wou een oplossing maar plots valt de lijn alweer weg.

 

Het enige wat wij willen is iemand die langskomt om internet en tv te installeren/activeren na verhuis op het adres waar de vorige bewoners trouwens ook Proximus klant waren.

 

Gezien we beiden telewerken is dit uiterst dringend!

 

Bedankt voor een concrete oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

@GDS 

Excuses dat het niet loopt zoals het moet

kan je aub je forum profielgegevens aanvullen, zodat we je verder kunnen helpen?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groetjes

Tina

Beste

intussen werd er een afspraak geboekt en hopen we dat het in orde komt. Er is weer hoop.mvg

 

Reageer