Skip to main content

Bijna 2 maanden geleden hadden we een abonnement voor internet, tv en gsm gekocht bij Proximus. Nu is de installatie nog steeds niet in orde. Toen ze 4 weken geleden het wouden komen installeren, bleek onze hoofdkabel zogezegd kapot te zijn. Hiervoor zijn ze nog steeds niet langsgekomen om dit te repareren. En bovendien heeft niemand van onze buren problemen dus hoezo kan deze dan kapot zijn? 

2 keer per week bellen we naar de klantendienst, elke keer krijgen we een andere uitleg te horen. Steeds valse beloftes. 

Het is heel frustrerend om als nieuwe klant zo genegeerd te worden en we hebben nu het gevoel dat we niet meer weten bij wie we nu terecht kunnen. 

We zijn dit zo beu en hebben ook geen zin meer om steeds aan het lijntje te worden gehouden bij de klantendienst. 

Als ze deze week niet langskomen, stappen we over naar Telenet en smijten we hun mooie nieuwe bakjes (die wel al bij ons staan), in de vuilbak. 

ondertussen en In afwachting van een reactie van het Proximus medewerker morgen, wat info:

Het is zo dat de distributiekabel (hoofdkabel)  uit verscheidene koperparen bestaat, op ieder koperpaar wordt een introkabel gelast die uiteindelijk op je bbox/modem terecht komt. Dus ingeval je distributiepaar, waar je introkabel op gelast is, defect is moet er natuurlijk lassers komen om dit te herstellen en dit wil zeggen dat er ook toelating moet komen om de stoep open te breken.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


@Deyna Keppens Ik heb de technische dienst een mail gestuurd voor meer info.We houden u op de hoogte van zodra we feedback ontvangen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


@Deyna Keppens Volgens de info die ik juist ontvangen heb heeft men u vandaag kunnen inboeken.Groetjes,Joel


Dag @Deyna Keppens wij hebben feedback van de technieker ontvangen, dat gisteren alles in orde werd gebracht. Groetjes, Heidi


Reageer