Vraag

Nieuwe android settop box

  • 8 October 2022
  • 6 reacties
  • 40 Bekeken

Wanneer ik niet Live kijk op VRT zijn beeld en klank niet meer synchroon.: klank loopt voor.


6 reacties

Als je de decoder eerst stroomloos zet en dan de bbox 10s stroomloos zet en pas de decoder terug onder spanning zet nadat de bbox volledig terug opgestart is (= je terug kunt surfen) en dit opnieuw controleert is het dan goed of maar tijdelijk goed.

De Prox forummedewerkers (moderators) kunnen dan eventueel ook een instelling doen op je TV profiel, maar zij komen pas maandag terug op het forum langs.

Bedankt voor je antwoord. Kan een Proximus medewerker dan die instelling voor mij aanpassen? Ik heb mijn klantnummer in mijn profiel geplaatst.

Voor hen is het ook best dat ze weten of het geholpen heeft door  je  decoder eerst stroomloos te zetten en pas dan de bbox 10s stroomloos te zetten en de decoder pas terug onder spanning zetten nadat de bbox volledig terug opgestart is (= je terug kunt surfen) en je opnieuw controleert of het dan goed is en blijft of als het maar een korte tijd goed blijft.

Ja, als ik in die volgorde alles reset lijkt het (voorlopig?) in orde met de klank/beeld synchronisatie.

laat het dan best ook weten of het al dan niet in orde blijft zodat de prox moderatoren hiermee verder kunnen.

Ok, ik kom terug wanneer het nog fout loopt.

Reageer