Geachte Proximus-team,
.
Geachte Proximus-team,
.
Ter info: van zodra hier iemand van proximus zelf de draad opneemt kunnen ze dit verder onderzoeken voor u wat de stand van zaken is en wat er verder nog moet eerst gebeuren om de aansluiting op fiber af te kunnen werken.
OK en bedankt voor uw snelle reactie
Opgepast: Het is nooit aangeraden van privé info op een openbaar forum te posten, maar veiliger in je forumprofiel
Als volgt:
(terwijl je op het forum ingelogd bent)
in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.
kan u deze openbare discussie prive zetten om problemen te vermijden?
omdat die anders eventueel mogelijks zouden kunnen misbruikt worden...
De rest van de uitleg / probleem dat ondervindt enz… mag natuurlijk wel op het openbaar forum gepost worden zonder probleem.
PS: Bij Proximus op facebook / messenger / twitter kun je natuurlijk ook alles in privé versturen
Dag
Kan u deze klacht offline zetten of verwijderen of minstens het adres en andere privé info verwijderen asap aub?
Het probleem is perfect opgelost
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.