Vraag

Nieuwe afspraak aub

  • 27 July 2020
  • 8 reacties
  • 284 Bekeken

Geachte Proximus-team,

 

.

 

 


 

 


8 reacties

Ter info: van zodra hier iemand van proximus zelf de draad opneemt kunnen ze dit verder onderzoeken voor u wat de stand van zaken is en wat er verder nog moet eerst gebeuren om de aansluiting op fiber af te kunnen werken.

OK en bedankt voor uw snelle reactie

@guy van jole 

Opgepast: Het is nooit aangeraden van privé info op een openbaar forum te posten, maar veiliger in je forumprofiel

Als volgt:
(terwijl je op het forum ingelogd bent)
in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.

kan u deze openbare discussie prive zetten om problemen te vermijden?

@guy van jole het zijn eigenlijk de echte privé gegevens zoals telefoonnummers, adres, klantnummer enz die je best in je forum profiel zet → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile  (ergens in de vakken aangeduid met privé)
omdat die anders eventueel mogelijks zouden kunnen misbruikt worden... 

De rest van de uitleg / probleem dat ondervindt enz… mag natuurlijk wel op het openbaar forum gepost worden zonder probleem.

PS: Bij Proximus op facebook / messenger / twitter kun je natuurlijk ook alles in privé versturen

Reputatie 7
Badge +3

Dag @guy van jole , ik heb je nummer doorgegeven aan onze planningsdienst, met de vraag je dringend te contacteren (referentie IM10785609). Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Heidi

Kan u deze klacht offline zetten of verwijderen of minstens het adres en andere  privé info verwijderen asap aub?

Het probleem is perfect opgelost

Reputatie 7
Badge +3

@guy van jole Zoals gevraagd de info verwijdert en fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Reageer