Vraag

Nieuw klantennummer voor installatie besteld op oud klantennummer

  • 3 February 2023
  • 6 reacties
  • 44 Bekeken

Goedemiddag,

 

even de situatie schetsen: ik woonde een tijdje in Sint-Pieters-Woluwe, waar ik Proximus TV en internet had, via een bepaald klantennummer. Dat oude klantennummer / die account is nu in handen van de kennis die daar nog woont. Ik ben echter verhuisd, en heb via dat oude klantennummer/ die oude account een installatie besteld voor een nieuwe woonst, in Haren. 

Ding is: ik zou graag een nieuw klantennummer hebben hiervoor, aangezien mijn oude klantennummer door mijn kennis is overgenomen. 

Kan dat gemakkelijk worden verwezenlijkt? Indien niet, kunnen onder dat klantennummer eventueel de twee abonnementen (één maxi internet, voor mijn kennis, en één nieuw internet en tv, voor mij) geschaard worden? Dan deel ik maandelijks de factuur met die kennis.

Er moet in elk geval niks gewijzigd worden aan het internetpakket van de account van mijn kennis, noch aan het feit dat er op de 8ste februari een technieker langskomt om mijn nieuwe tv- en internetinstallatie op te starten.

 

Dank bij voorbaat voor uw repliek.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

DAg @LaurensB . Je kunt best je producten op het oude klantnummer overgeven aan je kennis via de overdractformulieren in bijlage en dan nieuwe producten aanvragen  met de uitdrukkelijke vraag een nieuw klantnummer te gebruiken ( al vind ik dit zeker niet nodig). Je mag dit overname formulier terugmailen. Groetjes Luc

In principe is het niet nodig, zegt u? Kan het klantennummer bestaan gekoppeld aan twee unieke installaties?

Ik laat het dan wellicht best zo 👍

Reputatie 7
Badge +4

???

Om te vermijden dat u of uw kennis de kost verbonden aan beide installaties dient te dragen moet u en uw kennis elk over een apart/eigen klantnr te beschikken

Op welke wijze Proximus de overdracht van uw oud contract op uw oud adres naar uw kennis gerealiseerd heeft (of nog moet realiseren) is mij evenwel uiteraard onbekend (nieuw klantnr?)

 

 

 

kunnen onder dat klantennummer eventueel de twee abonnementen (één maxi internet, voor mijn kennis, en één nieuw internet en tv, voor mij) geschaard worden? Dan deel ik maandelijks de factuur met die kennis.

Tenzij de PX forummedewerkers mij tegenspreken, denk ik dat dit niet mogelijk is, zelf al zou je overeenkomen om de factuur zelf onderling te regelen onder elkaar.

Reputatie 7
Badge +3

@LaurensB 

Excuses voor late reactie.

Ondertussen is alles opgelost en zijn de klantennrs in orde.

groeten

Tiina

 

Dit ziet er inderdaad heel goed uit. Zelfde klantennummer, verschillend ID. Dank, houden zo graag! #ifitaintbroke

Reageer