Het is al de tweede keer dat wij na een spanningsonderbreking geen geluid hebben op de TV (wel via Chrome Cast) . Enkele maanden geleden heeft dit ook10 dagen geduurd. Twee techniekers hebben achtereenvolgensalles vervangen (modem, decoder, wifi bridge, HDMI).
Maandag 28/6/21 was er weer een spanningsonderbreking en weer geen geluid. De helpdesk ging een nieuwe decoder sturen, binnen de 48u. Vandaag Dinsdag 30/6/21 waren we heel de dag thuis. Om 11:27 u krijg ik een Proximus SMS met de melding dat wij de levering van het pakker geweigerd hebben. Dit is pertinent niet juist. Er heeft niemand aangebeld (CCTV opnames bevestigen dit). Ook zat er geen briefje in de bus. Terug naar de helpdesk gebeld. De helpdesk zegt dat zij op hun systeem niet zien dat die S%S verstuurd werd en men vroeg mij om een copy van die SMS via mail naar Proximus te sturen. IK heb geprobeert te Mailen maar dat gaat niet bij Proximus. Ook kon ik niet chatten.
Zijn er nog mensen die problemen ondervinden na spanningsonderebreking?
Proximus help mij aub.