Vraag

na meer dan 3 maanden nog steeds niet gelukt om aansluiting te verhuizen

  • 5 September 2021
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Een op het eerste zicht vrij simpele verhuisaanvraag:

  • 26 mei: verhuis aangevraagd via de website, “u wordt binnen de 2 uur opgebeld”
  • 1 week later: toch maar zelf gebeld want niks gehoord van Proximus, verhuis wordt telefonisch geregeld door een dame van de klantendienst maar: “u wordt later teruggebeld voor een afspraak met de technicus want het systeem werkt nu even niet”
  • Rond 25 juni: “hallo Proximus, wij verhuizen binnen een week, ik heb nog geen afspraak met de technicus” . Antwoord klantendienst: “meneer, ik zie hier staan dat hij volgende week maandag langskomt, u krijgt een SMS als hij onderweg is”
  • Die maandag: niemand gezien
  • De dinsdag: “hallo Proximus, waar zat die technieker”? Antwoord klantendienst: “meneer, ik zie hier niks staan in het systeem over een technieker” … en dan – na meer dan een maand – eindelijk te weten gekomen dat er zelfs nog geen kabel van Proximus in onze straat lag, 6 weken tijd verloren.
  • Diezelfde dinsdag: telefoon met excuses van Proximus, en een aanbod voor een tijdelijke oplossing, mooi!
  • Half augustus: graafwerken in de straat, hoera!
  • 26 augustus: langverwachte email van Proximus: “bel ons voor een afspraak met een technieker”
  • 26 augustus, 10 minuten na de vorige email: “onze technicus komt op 10 september langs”
  • 30 augustus, nieuwe email “Annulering van je verhuis”. Direct getelefoneerd naar de klantendienst, die me niet onmiddellijk verder kon helpen. “We bellen u zo snel mogelijk terug”.
  • 1 september, 2 september idem dito. Telkens een email “Annulering van je verhuis”. Ik heb daar nog 2 keer voor gebeld, niemand kon helpen, en telkens werd er beloofd om terug te bellen. Ondertussen 5 september en nog steeds niks gehoord …

Dus van die snelle Fiber is na drie maanden nog steeds niks in huis gekomen … Zou mooi zijn als er snel een oplossing komt!


3 reacties

Verdere info / stand van zaken, kan morgen opgevraagd worden door leden van het proximus forumteam als ze hier terug langskomen!

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@DiederikR 

we hebben hierover telefonisch contact gehad en we zoeken dit verder uit

Ik hou je op de hoogte.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@DiederikR 

we hebben ondertussen van de technische diensten bericht gekregen dat installatie met fiber mogelijk is.

Nieuw order is ingeleid

je hebt bevestigingsmail gehad met installatiedatum ?

Fingers crossed dat alles verder goed verloopt

Ik volg nog even mee op

Groeten

tina

Reageer