Een op het eerste zicht vrij simpele verhuisaanvraag:
- 26 mei: verhuis aangevraagd via de website, “u wordt binnen de 2 uur opgebeld”
- 1 week later: toch maar zelf gebeld want niks gehoord van Proximus, verhuis wordt telefonisch geregeld door een dame van de klantendienst maar: “u wordt later teruggebeld voor een afspraak met de technicus want het systeem werkt nu even niet”
- Rond 25 juni: “hallo Proximus, wij verhuizen binnen een week, ik heb nog geen afspraak met de technicus” . Antwoord klantendienst: “meneer, ik zie hier staan dat hij volgende week maandag langskomt, u krijgt een SMS als hij onderweg is”
- Die maandag: niemand gezien
- De dinsdag: “hallo Proximus, waar zat die technieker”? Antwoord klantendienst: “meneer, ik zie hier niks staan in het systeem over een technieker” … en dan – na meer dan een maand – eindelijk te weten gekomen dat er zelfs nog geen kabel van Proximus in onze straat lag, 6 weken tijd verloren.
- Diezelfde dinsdag: telefoon met excuses van Proximus, en een aanbod voor een tijdelijke oplossing, mooi!
- Half augustus: graafwerken in de straat, hoera!
- 26 augustus: langverwachte email van Proximus: “bel ons voor een afspraak met een technieker”
- 26 augustus, 10 minuten na de vorige email: “onze technicus komt op 10 september langs”
- 30 augustus, nieuwe email “Annulering van je verhuis”. Direct getelefoneerd naar de klantendienst, die me niet onmiddellijk verder kon helpen. “We bellen u zo snel mogelijk terug”.
- 1 september, 2 september idem dito. Telkens een email “Annulering van je verhuis”. Ik heb daar nog 2 keer voor gebeld, niemand kon helpen, en telkens werd er beloofd om terug te bellen. Ondertussen 5 september en nog steeds niks gehoord …
Dus van die snelle Fiber is na drie maanden nog steeds niks in huis gekomen … Zou mooi zijn als er snel een oplossing komt!