Vorige zondag 26/12 kwam ik in ons 2de verblijf aan zee. Het was 2 maanden geleden en de stroom had afgestaan. Als alles weer was opgestart en ik de tv aanzette, vroeg men op het scherm om mijn lijnnummer in te geven. Spijtig genoeg tikte ik de verkeerde in, die van mijn thuisadres.
Dan begon de lijdensweg. Ik heb meer dan 4 uren aan de telefoon gehangen, 4 of 5 medewerkers aan de lijn gehad (telkens na lang wachten) en geen enkele die het kon oplossen. Ze lieten me 6 à 7 keer de decoder resetten (met een tandenstoker), allerlei stekkers uittrekken en weer insteken, de laatste Natacha liet me de stroom een kwartier uitzetten. Allemaal zonder resultaat. Ten einde raad beloofde Natacha mij om een nieuwe decoder (V box 5 c) op te sturen. Ik moest zeker thuis blijven, want de decoder kon maandag al toekomen of wegens eindejaarsdrukte zeker dinsdag. Ze ging me maandag 27/12 om 14 u opbellen om te horen of de decoder al was aangekomen.
Maar maandag kwam er niets, ook geen telefoon van Natacha. Dinsdag ook niets en in de late namiddag had ik terug de klantendienst aan de lijn. Na mijn verhaal te doen aan weer een andere medewerker, vernam ik dat er helemaal niets was opgestuurd. Ze hadden me dus afgescheept zondag, omdat ze me beu waren, denk ik. Graag had ik nog eens Natacha aan de lijn, om haar kant van het verhaal te horen.