Skip to main content

Beste Forum medewerkers,

 

Begin januari hebben wij verschillende smartphones besteld  voor onze bestaande abonnementen en recent nog één bestelling met een nieuw abonnement/nummer. 

Na ontelbare keren contact op te nemen met verschillende medewerkers heeft het 3-4 maanden later nog steeds NIETS opgeleverd en weten we nog steeds niet wanneer ons probleem opgelost zal worden. We blijven achter zonder duidelijkheid. Ons laatste contact was met Bizz Expert Myriam Van Eyken, die ons dossier persoonlijk zou opvolgen, dit is echter al een tijdje geleden dat we haar nog gehoord hebben dus probeer ik het via deze weg. 

 

De persoon die normaal de toestand van de orders opvolgt is het echter een beetje beu om steeds zelf achter dit probleem te moeten gaan. De werkgever wilde door deze nalatigheid van Proximus bijna overschakelen naar de concurrent. Dit hebben wij gelukkig weten te voorkomen omdat we blij zijn met de producten, maar er dient dan wel na 4 maanden alsmaar wachten snel een oplossing te komen.  

 

Om even kort voor te stellen wat wij wensen is een snelle en daadwerkelijke oplossing, met duidelijkheid wanneer wij onze bestellingen mogen ontvangen…. en liefst niet nog eens een maand extra terwijl andere forumleden wel sneller geholpen blijken te zijn...
 

Klantnummer:
        6174*****

Bestelnummer (1 van de recentste bestellingen):

        R4WEBSHOP0073*****

Producten:

        Smartphone + abonnement

        OnePlus 8 Pro 128GB Onyx Black

        Simkaart

Bedrijfsnaam:

        BILLA 

Adres:

        Klaverbladstraat 1, 3560 Lummen

 

 

Hopelijk komen we er samen zo spoedig mogelijk uit.

 

 

 

 

@GlennOyen Ik stuur je bericht door naar jouw dossierbeheerder binnen Proximus en vraag dat ze contact met jou opneemt. Groetjes, Antonella


Reageer