Vraag

levering smartphone

  • 8 October 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Begin van de week een nieuwe smartphone besteld en abonnement aangepast.
Echter veranderd de status van de levering gewoon al dagen niet. 

Blijft staan op word klaargemaakt terwijl deze vandaag geleverd zou moeten worden.. 

Zelfde met abonnement verander mijn abonnement naar een ander abonnement maar volgens de app heb ik nog steeds mijn oude abonnement veranderd ook niet.. R4WEBSHOP012050677

 

 


2 reacties

FYI: Omdat de Proximus forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen van zodra ze hier de draad opnemen, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". 
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die je in andere velden niet kwijt kan.
 

Reputatie 7
Badge +3

@Christy1  De levering staat gepland voor morgen (12/10). Het gsm-abonnement is intussen wel aangepast naar Epic beats. Groetjes, Antonella

Reageer