Vraag

levering smartphone

  • 23 September 2021
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Beste,

 

R4WEBSHOP011866352, 19 sept 21 een preorder gedaan van iph pro max 13. Onmiddelijk gezien dat het adres verkeerd was en gevraagd of ze dit wouden aanpassen de dag zelf. Ze gingen dit doorgeven aan de IT dienst.

Vandaag 23/9  is dit nog altijd niet aangepast. Het gaat hier om een stuk van bijna 1300euro!!!!

 

Help


6 reacties

(Levering staat voor morgen gepland!)

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

Normalerwijze bekomt u van Bpost een e-mail dat Bpost een pakje van Proximus verwacht en bekomt u ook van Bpost een trackingnr

Via de betrokken e-mail van Bpost kunt u er eventueel voor opteren uw pakje bv. in een afhaalpunt te leveren en kunt u het probleem van het foutieve adres eventueel/mogelijks omzeilen 

 

Beste,

 

R4WEBSHOP011866352, 19 sept 21 een preorder gedaan van iph pro max 13. Onmiddelijk gezien dat het adres verkeerd was en gevraagd of ze dit wouden aanpassen de dag zelf. Ze gingen dit doorgeven aan de IT dienst.

Vandaag 23/9  is dit nog altijd niet aangepast. Het gaat hier om een stuk van bijna 1300euro!!!!

 

Help

Best dat proximus forummedewerker dit even natrekt bij de bevoegde dienst 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

Dag @YannickW er is inderdaad een IT-ticket opgemaakt om dit aan te passen, dit is nog in behandeling. Ik maak alvast dossier 49244610 voor de bevoegde dienst, die dit ook verder zal opvolgen. Groetjes, Heidi

Beste,

 

Zou dit in orde zijn tegen morgen, want hij word dan geleverd.

 

Gr, yannick

Reputatie 7
Badge +3

@YannickW daar heb ik geen zicht op. Indien de aflevering aan jou niet zou lukken, kun je het pakje wel zelf gaan ophalen in een postpunt. Groetjes, Heidi

Reageer