Vraag

Levering S20 FE + extra 2,5GB data abonnement (zelfde nummer)

  • 25 November 2020
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Dag,

 

Ik had paar dagen geleden online een nieuw mobiel en smartphone abonnement gekozen voor dezelfde nummer. Ondertussen heb ik de Epic abonnement al erop maar mijn extra 2,5gb nog niet, misschien komt dit volgende maand ofzo die heb ik momenteel ook niet echt meer nodig.

Maar mijn echte vraag was dan hoe het komt dat mn bestelling nog steeds op ‘klaarmaken’ staat ? Ondertussen zou het toch al bij Bpost terecht gekomen moeten zijn? Had beter een afspraak gemaakt en was het zelf gaan halen. De Samsung S20 FE red was in voorraad trouwens.

Ordernummer: R4WEBSHOP009142972

 

Indien iemand mij hierover zo snel mogelijk info kan geven of kan helpen zou vriendelijk zijn.

Alvast Bedankt.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Furkan333 vul je het klantprofiel ook even aan met je klantnummer, dan kijken we dit verder na. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Furkan333  Ik zie dat de levering inmiddels is gebeurd op 26/11 en alles actief staat. Groetjes, Antonella

Reageer