Vraag

levering nieuwe simkaart + toestel

  • 13 May 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Ik bestel op 3 mei een extra simkaart + toestel via de klantendienst. Ik kreeg verschillende promoties en daarop gaf ik mijn toestemming. Een paar minuten na het gesprek ontvang ik een bestelbevestiging waarop plots een 120€ duurdere prijs staat dan afgesproken (en dan aangegeven op de Proximus website). Wederom bel ik de klantendienst die het probleem erkent en een klacht laat opmaken. De dag nadien al krijg ik bericht via mail dat er een creditnota van 120€ opgemaakt is in mijn voordeel. So far so good en case closed denk ik dan. Echter: ik krijg geen contractbevesting en uitnodiging tot betaling waardoor de bestelling blijft hangen en het pakket niet verstuurd wordt. Wederom mailen naar klantendienst: ze bevestigen per mail dat ik de dag erna de mails met contract en betaling opnieuw zal krijgen. Dag nadien: geen mails te zien. Wederom klantendienst contacteren, wederom wordt een klacht opgemaakt en ondertussen wacht ik nu al 4 dagen op een antwoord. Klantendienst wederom gecontacteerd: ja meneer, u zal toch 14 dagen moeten wachten op een antwoord op de klacht….! We zijn dus ondertussen 10 dagen en ettelijke telefoontjes en mails naar de klantendienst en een pak frustratie verder… Kan er aub iets gedaan worden? Ik wil dit pakket betalen maar kan het gewoon niet door het ontbreken van de betaalgegevens.  


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@BARTVDW Dossier 50668986 is hiervoor vandaag in behandeling genomen door de dossierbeheerder.Deze gaat het onderzoeken en erna zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer