Skip to main content
Vraag

Levering Iphone 15 Pro Max

  • 25 September 2023
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Ondertussen hang ik al 2,5u aan de chat en krijg ik geen enkele reactie op mijn vraag…

Waarom  kan niemand een deftig antwoord geven op de levering van onze pre order bestelling? Nogmaals, graag spoedig een eerlijke update hierover, Het zou jullie ook heel wat tijd besparen om steeds dezelfde vragen opnieuw te moeten beantwoorden… Jammer dat je als klant zo aan het lijntje gehouden wordt… Ondertussen is alles wel reeds betaald. Alvast bedankt op voorhand voor jullie reactie!

2 reacties

Hier net het zelfde. Ik heb ook elke dag liggen sturen en  bellen niemand die een deftig antwoord geeft. Nu kreeg ik net een mail. 
 

Je had onlangs een smartphone

besteld via onze website, waarvoor dank!

 

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

 

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren. 

 

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.

 

Dus helaas zal nog wel even duren. Spijtig dat ze niet hun voorzorg maatregelen nemen gezien ze weten dat er zoveel gsm besteld gaan worden. Zet er dan een limiet op om dit te voorkomen. Of antwoord op zen minst correct op onze vragen Ipv ons aan het lijntje te houden 

Reageer