Vraag

Levering Iphone 15 pink

  • 14 November 2023
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo, 

 

Ik heb op 18/09 een roze Iphone 15 - 128gb besteld, waar ik tot op heden nog niks van heb ontvangen.

Na verschillende telefoontjes en chatgesprekken ben ik nog niks nieuws te weten gekomen omtrent de levering hiervan, enkel heb ik op 03/11 een medewerker aan de lijn gehad, die mij vertelde dat de bestelling in wacht stond, en hij deze prioritair ging zetten, ik kreeg een nieuwe bevestigingsmail van mijn aanvraag en na een paar uur kreeg ik eindelijk een mail om een leveringsmoment te kiezen. De levering zou nu op 7/11 plaatsvinden.

Nu zijn we ondertussen een week later en heb ik nog steeds niks ontvangen, enkel kreeg ik nog eens een mail van proximus om een nieuw leveringsmoment te kiezen. Wanneer ik op de link klik wordt ik direct doorgestuurd naar de bestelling pagina, en kan ik geen nieuw moment kiezen.

 

Wanneer kan ik eindelijk mijn toestel verwachten? Want het wachten begint nu wel lang te worden...


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Verotje Kan u in uw profile uw klantgegevens(klantnr, gsm-nummer)aanvullen en bij tickets eventueel uw ordernummer.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Verotje Kan u in uw profile uw klantgegevens(klantnr, gsm-nummer)aanvullen en bij tickets eventueel uw ordernummer.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik heb de informatie bijgewerkt in mijn profiel, alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

@Verotje Ik heb klachtendossier 53539219 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken/onderzoeken.Zij nemen dan ook zelf terug contact met u op.Alvast excuses voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Verotje Ik heb klachtendossier 53539219 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken/onderzoeken.Zij nemen dan ook zelf terug contact met u op.Alvast excuses voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Verotje Ik heb klachtendossier 53539219 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken/onderzoeken.Zij nemen dan ook zelf terug contact met u op.Alvast excuses voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Oké bedankt! Wanneer kan ik hier antwoord op krijgen? 

Reputatie 7
Badge +3

@Verotje Daar heb ik zelf geen zicht over.Toch uiterlijk volgende week veronderstel ik.Groetjes,Joel

Reageer