Vraag

levering iphone 11

  • 4 juni 2020
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

 

Beste,

ik heb 28 mei een iPhone 11 besteld maar nog altijd geen levering gehad volgens de klantenservice zou die gisteren geleverd zijn maar niks ontvangen zelfs geen trake en tracé nummer van mijn bestelling. Wie kan mij helpen aub.

 

ellen


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@ellensels 

Ik heb je bestelling en betaling teruggevonden. Het toestel is nog niet verstuurd, mijn excuses voor de verkeerde info dat je hierover hebt ontvangen. De bestelling is nog niet volledig verwerkt omdat er enkele zaken niet duidelijk zijn.

Klopt het dat je deze bestelling hebt gedaan voor het gsm-nummer in het pack eindigend op 460? Hier loopt momenteel nog een gecombineerd aanbod op met een Apple iPhone 8. Wens je deze stop te zetten? Ben je akkoord met de restwaarde dat aangerekend zal worden voor het verbreken van dit contract? Deze kost kan je checken via MyProximus. Wens je het abonnement Mobilus XL Unlimited te behouden?

Bedankt voor de info.

Groetjes,
Antonella

Reageer