Op 31/7 had ik een Internet Box en WIfI booster (compatibel met de Internet Box) moeten ontvangen. Er zijn al ettelijke chats en telefoongesprekken geweest maar vandaag, 11/8, nog steeds niets ontvangen en ook niets meer gehoord. Niemand bij Proximus schijnt te weten waar het probleem zit. Ondertussen ontvang ik wel een mail en SMS dat ik de oude toestellen moet terugsturen op straffe van een bedrag van 99 Euro. dat terwijl ik nog geen andere toestellen heb ontvangen. Er is ondertussen een case aangemaakt, op 7 dagen zou dit moeten uitgeklaard zijn. Morgen zijn er 7 dagen voorbij, ben zeer benieuwd.
Heb ondertussen het ticketnr in mijn profiel ingevuld ( en naam)
Is er al nieuws betreffende mijn dossier, de 7 dagen zijn ondertussen voorbij ….
Dag
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp echt niet dat een bedrijf als Proximus nu al bijna 3 weken nodig heeft om 2 toestelletjes te leveren…
Nog steeds geen enkele reactie….
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.