Vraag

Levering Internet Box en WIfi Booster

  • 11 August 2023
  • 8 reacties
  • 78 Bekeken

Op 31/7 had ik een Internet Box en WIfI booster (compatibel met de Internet Box) moeten ontvangen. Er zijn al ettelijke chats en telefoongesprekken geweest maar vandaag, 11/8, nog steeds niets ontvangen en ook niets meer gehoord. Niemand bij Proximus schijnt te weten waar het probleem zit. Ondertussen ontvang ik wel een mail en SMS dat ik de oude toestellen moet terugsturen op straffe van een bedrag van 99 Euro. dat terwijl ik nog geen andere toestellen heb ontvangen. Er is ondertussen een case aangemaakt, op 7 dagen zou dit moeten uitgeklaard zijn. Morgen zijn er 7 dagen voorbij, ben zeer benieuwd.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@denjemp1  Ja vreemd ik heb navraag gedaan en laat je nog feedback

Heb ondertussen het ticketnr in mijn profiel ingevuld ( en naam)

Is er al nieuws betreffende mijn dossier, de 7 dagen zijn ondertussen voorbij ….

Reputatie 7
Badge +3

Dag @denjemp1 we hebben hulp nodig van onze IT-dienst, IT-ticket IM12303093 is in behandeling. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp echt niet dat een bedrijf als Proximus nu al bijna 3 weken nodig heeft om 2 toestelletjes te leveren…

Nog steeds geen enkele reactie….

Reputatie 7
Badge +3

@denjemp1 IM12303093 is nog in behandeling bij onze IT-dienst, wij wachten op een update.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @denjemp1 ik ben je apparatuur in onze database aan het aanpassen. Er worden standaardmails verzonden, deze mag je negeren.

Reageer