Laattijdige annulatie van bestelling

  • 24 October 2023
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Op 10 juli heb ik een technieker besteld die langskwam begin augustus om een internetaansluiting te regelen. Bij aankomst bleek dat de installatie niet mogelijk was omdat de kabeling van de straatkant moest vervangen worden en hij wou hiervoor een tweede afspraak maken omdat hij dit niet die dag kon doen. Ik heb hem gezegd dat die werken sowieso niet konden gebeuren omdat het een huurwoning is. Ik heb hem gezegd dat hij geen tweede afspraak moest maken en dat de bestelling moest geanulleerd worden.

Nu komt bijna twee maanden later dezelfde technieker opnieuw langs, zonder afspraak. Ik heb hem gevraagd waarom hij terug langs kwam en hij zei opnieuw voor installatie. Ik heb hem gevraagd voor verbinding met zijn leidingsgevende en die kon mij ook geen antwoord geven waarom de technieker langs kwam zonder afspraak. Iets later krijg ik een rekening van 59 EUR

Ik ben redelijk verbaasd door deze factuur en wens deze ook niet te betalen. Kan ik hierover gecontacteerd worden?

Klantnummer: 899504***

Orderreferentie nummer: R4WEBSHOP019391818-1


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @NDB1989 deze aanrekening is correct omdat de aanvraag geannuleerd werd en de technieker was al aanwezig, dus zijn verplaatsing wordt aangerekend. Uit commercieel standpunt zal ik de kost annuleren, aangezien een tweede afspraak blijkbaar niet meer nodig was. Mvg, Heidi

Reageer