Beste,
Meegedaan aan de hype "black friday" op 24 november en aantal producten gekocht.
Mobile Flex Pack: vaste internet en TV met mobiele abonnement.
Ordernummer: R00000026021120919
Ik zou een PlayStation 5 en OnePlus 11 mobiel krijgen tegen een vergoeding van 248 euro.
Heb betaald in de Proximus shop in de Meir en mocht de spullen ophalen bij een ophaalpunt op dinsdag.
Tot dinsdagavond geen mail of sms ontvangen van Proximus, even bellen en werd verzekerd dat het woensdag zou worden.
Woensdagmiddag even bellen als ik niks hoorde wat blijkt. PlayStation's zijn op. Degene die ik dinsdag heb gesproken schijnt perongeluk mijn order hebben gewist.
En er werd mij verteld dat ik even naar de shop moest gaan. Ik naar de shop, dezelfde meid gesproken die mij de Pack had verkocht.
Ja meneer ik kan er ook niks aan doen dan nog een case aanmaken met een klacht.
Mag ik dan een OnePlus 11 apart? Nee dat gaat ook niet want blackfriday deals zijn voorbij.
Mijn geld? Ja we gaan proberen het te crediteren.
WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG PROXIMUS?!!
Klanten van alles aansmeren geld afpakken en niet leveren?
Ik ben al twee jaar klant bij jullie met twee mobiele abonnementen.
Nu wilde ik ook vaste internetverbinding thuis met tv en een extra abonnement bij hebben, maar daar begin ik langzaam mijn twijfels te krijgen.
Kan dit nog opgelost worden door jullie?