Skip to main content
Beantwoord

klant geworden geen producten gekregen

  • 30 November 2023
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Beste,

Meegedaan aan de hype "black friday" op 24 november en aantal producten gekocht.

Mobile Flex Pack: vaste internet en TV met mobiele abonnement.

Ordernummer: R00000026021120919

Ik zou een PlayStation 5 en OnePlus 11 mobiel krijgen tegen een vergoeding van 248 euro.

Heb betaald in de Proximus shop in de Meir en mocht de spullen ophalen bij een ophaalpunt op dinsdag. 

Tot dinsdagavond geen mail of sms ontvangen van Proximus, even bellen en werd verzekerd dat het woensdag zou worden. 

Woensdagmiddag even bellen als ik niks hoorde wat blijkt. PlayStation's zijn op. Degene die ik dinsdag heb gesproken schijnt perongeluk mijn order hebben gewist. 

En er werd mij verteld dat ik even naar de shop moest gaan. Ik naar de shop, dezelfde meid gesproken die mij de Pack had verkocht. 

Ja meneer ik kan er ook niks aan doen dan nog een case aanmaken met een klacht. 

Mag ik dan een OnePlus 11 apart? Nee dat gaat ook niet want blackfriday deals zijn voorbij.

Mijn geld? Ja we gaan proberen het te crediteren.

WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG PROXIMUS?!!

Klanten van alles aansmeren geld afpakken en niet leveren? 

Ik ben al twee jaar klant bij jullie met twee mobiele abonnementen. 

Nu wilde ik ook vaste internetverbinding thuis met tv en een extra abonnement bij hebben, maar daar begin ik langzaam mijn twijfels te krijgen. 

Kan dit nog opgelost worden door jullie?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Muro01 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Dossier 53625062 is hiervoor aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.De dossierbeheerder gaat het nakijken en erna zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Muro01 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Dossier 53625062 is hiervoor aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.De dossierbeheerder gaat het nakijken en erna zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

En dan? 

Gaan jullie snel in de winkel een PlayStation en een OnePlus 11 kopen voor mij? 

Als ik zo de rest van dit topic lees dan hebben jullie gewoon in belang van de blackfriday bepaalde producten gewoon moedwillig op jullie site gehouden om nieuwe klanten te vergaren. 

En maar hopen dat jullie de klanten kunnen vasthouden met de verkochte Packs zonder de beloofde kadootjes. 

Schaam jullie je niet, dat zo'n groot bedrijf als Proximus de boel in de maling neemt.

 

​​​​​IK heb ook alvast dit dossier doorgestuurd naar de consumenten dienst zodat zij ook kunnen nazien naar de handel en wandel van Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@Muro01 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Als er een Ombudsdossier is ingediend dan is de procedure dat men alles vanaf nu via die weg gaat behandelen.Groetjes,Joel

@Muro01 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Als er een Ombudsdossier is ingediend dan is de procedure dat men alles vanaf nu via die weg gaat behandelen.Groetjes,Joel

Vooral geen antwoord geven op de vraag beste Joel.

Er is een groot probleem binnen jullie bedrijf, ipv je ongemeende ongenoegen te uiten kun je ook vertellen wat er echt aan de hand is.

Ik lees in de topic "afspraken & leveringen" alleen maar dezelfde problemen. 

Namelijk dat mensen wat bestellen en de cadeautjes niet krijgen. 

Je kan niet 100 cadeautjes hebben en 150 mensen deze cadeautjes beloven icm een flex abonnement. 

Jullie kunnen ook als jullie willen de problemen oplossen door te upgraden en de mensen te compenseren, maar nee dat kost jullie teveel geld natuurlijk.

En daar doet Proximus natuurlijk niet aan mee.

En zo kan een stressvolle week met een goede  telefoongesprek met een medewerker van Proximus zeer fijn worden afgesloten.

Deze medewerker heeft mij zeer goed geholpen en hoop gegeven dat het toch goed kan aflopen.

Er is een bestelling geplaatst in iedere geval voor de OnePlus 11, deze procedure kon ik via het net fijn doorlopen en een automatische betaling (149€)  stond al klaar. 

Ik kon ook een datum prikken voor levering dus nu afwachten. 

Wat betreft de PlayStation 5, diegenen die het besteld hebben en betaling hebben gedaan zullen het zeker krijgen werd mij verzekerd. 

Als je nu besteld dan gaat het zeker niet, maar als je besteld hebt en ervoor betaald hebt (99€) dan ga je het ZEKER krijgen werd mij op de hart gedrukt. 

 

En deze medewerker gaf mij toch een eerlijk gevoel, iets wat ik deze week met andere medewerkers niet had. 

Dus ik heb goede hoop en wacht het gewoon even een paar weken af, ik zal zeker hier blijven melden hoe de procedures verlopen. 

 

Telefoon is binnen, eerder dan verwacht wel te verstaan. 

Nu is het wachten op de tweede deel van de film.

Reageer