Beantwoord

klacht technieker kwam niet langs en durft liegen

  • 17 December 2021
  • 44 reacties
  • 548 Bekeken

Na 4 weken wachten op mijn afspraak kwam de technicus niet langs gisteren (16/12/20121) ! Hierbij durft hij te zeggen dat hij mij 3x heeft opgebeld. 

T’en eerste ik heb 4 weken lang zitten wachten !
T’en tweede ik heb verlof zonder vergoeding genomen voor deze dag ! 
T’en derde ik kreeg helemaal geen telefoon van jullie technicus!

Ik vroeg aan Proximus om na te cheken of ik echt gecontacteerd werd door naar de « binnenkomende nummers te kijken » en zo de nummer van hun technicus opsporen in mijn lijst!

Het enige antwoord dat ik kreeg is: wij hebben daar geen toegang aan. Ik geef hun persoonlijk toestemming om te bewijzen dat hun technicus een leugenaar is en toch wordt u niet geholpen. 

Dan durven ze me nog een datum voor 7 januari te geven. Moet ik nu nog 3 weken wachten !!!? 

Uw technicus hebben geen verantwoordelijkheid! Ik wordt telefonisch helemaal niet geholpen ! Jullie services is gewoon slecht en onverantwoordelijk.


Ik ben niet van plan om dit hier te laten! Mijn klacht wordt niet behandeld als een noodzaak. Ik heb geen vervolg of feedback gekregen.

icon

Beste antwoord door jeroen201166 19 December 2021, 12:17

Bekijk origineel

44 reacties

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit te onderzoeken en je verder te kunnen helpen,van zodra ze hier de draad opnemen.  

 

@Proximus_forummedewerkers TS heeft hier een dubbelpost #1 opgestart → klacht: geen technieker gezien ! en durft liegen. | Proximus Forum

Al gedaan! Krijg nog altijd geen hulp aangeboden! 

Daarvoor moet eerst een Proximus forummedewerker hier de draad opnemen om je te kunnen verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Ik heb net een mail ter escalatie doorgestuurd naar de bevoegde dienst en gevraagd dat ze contact met jou opnemen. Mocht ik zelf nog feedback ontvangen, laat ik je dit weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h 

Ik zie dat je al meer dan 50 topics geopend hebt op enkele uren tijd met dezelfde vraag. Ik begrijp dat het uw bedoeling is om zo te proberen een sneller antwoord te krijgen, maar dit werkt helaas averechts. Wij hebben nu meer werk en tijd nodig om al uw overbodige topics te verwijderen, dan wij tijd en werk kunnen steken in uw effectieve vraag. Gelieve te stoppen met steeds weer nieuwe topics te openen met dezelfde vraag. Zo niet, zijn we genoodzaakt u te bannen als gebruiker van het forum. Groetjes, Antonella

Meer dan 24u later en nog altijd niet geholpen geweest! Hoelang moet ik nog wachten !!!!!

Ik kan zo niet werken. Ik eis eerlijkheid en een snelle behandeling !!! De technicus moet vandaag terugkomen en niet binnen 4weken daar ben ik niks mee!

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Ik heb dit om exact 13u07 doorgestuurd. Het enige wat ik je kan vragen, is om nog even geduld uit te oefenen. Alvast mijn excuses voor het ongemak. In tussentijd werd op gsm-nummer 0493****24 gratis mobiele data geactiveerd zodat deze kan worden gebruikt als hotspot. Groetjes, Antonella

Voor welke reden? Mits welke toestemming ? Heb ik iets goedgekeurd? Denk van niet! 
 

ik kan op mijn pc geen hotspot aanzetten !! Jullie moeten mijn probleem niet verkleinen met een data activatie ik heb jullie data niet nodig! 
 

ik heb een contract voor een pack getekend en dit moest gisteren in orde gebracht worden!!!! Ik eis een eerlijke behandeling ! 

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Ik begrijp je frustratie, maar ik vrees dat verdere discussie hierover nutteloos gaat zijn. Het zit bij de bevoegde dienst, meer kan ik niet doen. Groetjes, Antonella

Louter ter bijkomende info: je moet op je pc geen hotspot op zetten maar wel op je gsm en dan via deze wifi hotspot kun je via wifi op het netwerk met je pc. 

@Martin ga je nu de slimme uithangen?! Ik ben mijn geduld kwijt na meer dan 24u geen antwoord!!! Bedankt voor de informatie maar ik herhaal nog eens voor alle duidelijkheid OP MIJN PC KAN IK DAT NIET DUS IK KAN GEEN WIFI AANSLUITEN VAN EEN ANDERE HOTSPOT EN OMGEKEERD ! 

 

ik begin het meer dan beu te worden ! Waar blijft mijn eerlijke beslissing ! Jullie moeten iemand Asap doorsturen ! Asap!

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  De informatie van @Martin is goed bedoeld en correct. Elk toestel dat je kan verbinden met wifi, kan je ook verbinden met een hotspot.

Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD niet op mijn PC. Nu even terug ter zake.. ik heb nog altijd geen nieuws, mail of telefoontje gekregen.

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Zoals ik reeds zei, heb ik dit als een escalatie doorgestuurd. Ik heb zelf ook nog geen feedback ontvangen. Groetjes, Antonella

Ik heb nooit van mijn leven zo’n slechte service gekend. Proximus maakt fouten en kan het niet rechtzetten! Als ik niet geholpen word ga ik gewoon bij Telenet of Orange daar had ik vroeger nooit problemen mee!

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Heb nog eens een reminder gestuurd naar de bevoegde dienst. Groetjes, Antonella

ik wacht vanaf 13 okt aanvraag 26 okt aansluiting , heel de wereld bij elkaar gescholden 500 email en telefoontjes gepleegd en nu 22 december komen ze nogmaals aansluiten dus maak je borst maar nat , je zal gewoon moeten wachten of veranderen van provider , maar daar is ook altijd iets niet in orde dus hopen op nieuwe spelers op de markt , die je alleen verkopen wat je wil hebben en een goede klant opvolging dat is jaren 80 , nu i niets meer zeker o ja covid dat wel ;-0

@jeroen201166 ik raad Proximus echt niet meer aan! ze zitten vol leugens en geen verantwoordelijkheidszin!!! 

@AntonellaD meer dan 48u later en nog altijd geen teken van oplossing gekregen!! 

ja, en nu ga je via het forum ook geen reactie meer krijgen van de Proximus forummedewerkers aangezien ze in het weekend hier niet langskomen!

Dat verbaasd me niet meer met zo’n rot service van Proximus!

ik kreeg last van mijn maag kon niet meer slapen zo kwaad was ik nu heb ik me er bij neer gelegd , en gaat alles beter heb zelf ook een topic lopen , en zo verbaasd wat ze je allemaal flikken , maar ja ze hebben monopoly en als je als directeur wegloopt met 350000 euro moeten wij die betalen bij telenet hetzelfde al die dure commesarissen met die dure dineetjes , en er verandert niets gewoon duur blijven en verder graaien

@Mar_h

Ik zie dat je al meer dan 50 topics geopend hebt op enkele uren tijd met dezelfde vraag. Ik begrijp dat het uw bedoeling is om zo te proberen een sneller antwoord te krijgen, maar dit werkt helaas averechts. Wij hebben nu meer werk en tijd nodig om al uw overbodige topics te verwijderen, dan wij tijd en werk kunnen steken in uw effectieve vraag. Gelieve te stoppen met steeds weer nieuwe topics te openen met dezelfde vraag. Zo niet, zijn we genoodzaakt u te bannen als gebruiker van het forum. Groetjes, Antonella

of je zorgt dat ze direct geholpen word ook een oplossing en meer punten waard ;-)

@jeroen201166 ben nog altijd niet eerlijk geholpen geweest. Ik verschrik echt van de competenties en respect dat Proximus tegenover de klanten heeft. Proximus is officieel de slechtste provider die ik ooit heb gekend 

Reageer