Na 4 weken wachten op mijn afspraak kwam de technicus niet langs gisteren (16/12/20121) ! Hierbij durft hij te zeggen dat hij mij 3x heeft opgebeld.
T’en eerste ik heb 4 weken lang zitten wachten !
T’en tweede ik heb verlof zonder vergoeding genomen voor deze dag !
T’en derde ik kreeg helemaal geen telefoon van jullie technicus!
Ik vroeg aan Proximus om na te cheken of ik echt gecontacteerd werd door naar de « binnenkomende nummers te kijken » en zo de nummer van hun technicus opsporen in mijn lijst!
Het enige antwoord dat ik kreeg is: wij hebben daar geen toegang aan. Ik geef hun persoonlijk toestemming om te bewijzen dat hun technicus een leugenaar is en toch wordt u niet geholpen.
Dan durven ze me nog een datum voor 7 januari te geven. Moet ik nu nog 3 weken wachten !!!?
Uw technicus hebben geen verantwoordelijkheid! Ik wordt telefonisch helemaal niet geholpen ! Jullie services is gewoon slecht en onverantwoordelijk.
Ik ben niet van plan om dit hier te laten! Mijn klacht wordt niet behandeld als een noodzaak. Ik heb geen vervolg of feedback gekregen.
FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit te onderzoeken en je verder te kunnen helpen,van zodra ze hier de draad opnemen.
@Proximus_forummedewerkers TS heeft hier een dubbelpost #1 opgestart → klacht: geen technieker gezien ! en durft liegen. | Proximus Forum
Al gedaan! Krijg nog altijd geen hulp aangeboden!
Daarvoor moet eerst een Proximus forummedewerker hier de draad opnemen om je te kunnen verder helpen.
Ik zie dat je al meer dan 50 topics geopend hebt op enkele uren tijd met dezelfde vraag. Ik begrijp dat het uw bedoeling is om zo te proberen een sneller antwoord te krijgen, maar dit werkt helaas averechts. Wij hebben nu meer werk en tijd nodig om al uw overbodige topics te verwijderen, dan wij tijd en werk kunnen steken in uw effectieve vraag. Gelieve te stoppen met steeds weer nieuwe topics te openen met dezelfde vraag. Zo niet, zijn we genoodzaakt u te bannen als gebruiker van het forum. Groetjes, Antonella
Meer dan 24u later en nog altijd niet geholpen geweest! Hoelang moet ik nog wachten !!!!!
Ik kan zo niet werken. Ik eis eerlijkheid en een snelle behandeling !!! De technicus moet vandaag terugkomen en niet binnen 4weken daar ben ik niks mee!
Voor welke reden? Mits welke toestemming ? Heb ik iets goedgekeurd? Denk van niet!
ik kan op mijn pc geen hotspot aanzetten !! Jullie moeten mijn probleem niet verkleinen met een data activatie ik heb jullie data niet nodig!
ik heb een contract voor een pack getekend en dit moest gisteren in orde gebracht worden!!!! Ik eis een eerlijke behandeling !
Louter ter bijkomende info: je moet op je pc geen hotspot op zetten maar wel op je gsm en dan via deze wifi hotspot kun je via wifi op het netwerk met je pc.
ik begin het meer dan beu te worden ! Waar blijft mijn eerlijke beslissing ! Jullie moeten iemand Asap doorsturen ! Asap!
Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus
Groetjes,
Antonella
Ik heb nooit van mijn leven zo’n slechte service gekend. Proximus maakt fouten en kan het niet rechtzetten! Als ik niet geholpen word ga ik gewoon bij Telenet of Orange daar had ik vroeger nooit problemen mee!
ik wacht vanaf 13 okt aanvraag 26 okt aansluiting , heel de wereld bij elkaar gescholden 500 email en telefoontjes gepleegd en nu 22 december komen ze nogmaals aansluiten dus maak je borst maar nat , je zal gewoon moeten wachten of veranderen van provider , maar daar is ook altijd iets niet in orde dus hopen op nieuwe spelers op de markt , die je alleen verkopen wat je wil hebben en een goede klant opvolging dat is jaren 80 , nu i niets meer zeker o ja covid dat wel ;-0
ja, en nu ga je via het forum ook geen reactie meer krijgen van de Proximus forummedewerkers aangezien ze in het weekend hier niet langskomen!
Dat verbaasd me niet meer met zo’n rot service van Proximus!
ik kreeg last van mijn maag kon niet meer slapen zo kwaad was ik nu heb ik me er bij neer gelegd , en gaat alles beter heb zelf ook een topic lopen , en zo verbaasd wat ze je allemaal flikken , maar ja ze hebben monopoly en als je als directeur wegloopt met 350000 euro moeten wij die betalen bij telenet hetzelfde al die dure commesarissen met die dure dineetjes , en er verandert niets gewoon duur blijven en verder graaien
Ik zie dat je al meer dan 50 topics geopend hebt op enkele uren tijd met dezelfde vraag. Ik begrijp dat het uw bedoeling is om zo te proberen een sneller antwoord te krijgen, maar dit werkt helaas averechts. Wij hebben nu meer werk en tijd nodig om al uw overbodige topics te verwijderen, dan wij tijd en werk kunnen steken in uw effectieve vraag. Gelieve te stoppen met steeds weer nieuwe topics te openen met dezelfde vraag. Zo niet, zijn we genoodzaakt u te bannen als gebruiker van het forum. Groetjes, Antonella
of je zorgt dat ze direct geholpen word ook een oplossing en meer punten waard ;-)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.