Vraag

Klacht Installatie Fiber

  • 25 February 2024
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Sinds 14 november proberen we een technieker te krijgen om Fiber aan te sluiten. Ondertussen zijn we 9 keer in de winkel langsgegaan, heb ik vier dagen verlof opgeofferd omdat er een technieker zou langskomen die niet kwam opdagen en heb ik al uren met de helpdesk aan de lijn gehangen.

Iedere keer hetzelfde verhaal: we begrijpen er niets van, de vorige heeft dit waarschijnlijk verkeerd ingegeven. Telkens wordt er gezegd dat een technieker contact zal opnemen om een afspraak te regelen. Dit gebeurt nooit. Ik weet echt niet wat ik nog moet doen om uiteindelijk geholpen te worden. Daarom nu maar eens een poging via dit forum. 


2 reacties

@Els Op de Beeck 

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen natrekken en u meer informatie zouden kunnen geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Els Op de Beeck 

via je forum login heb ik klantgegevens gevonden… wil je nog verder je forumprofiel aanvullen aub? 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Je hebt ook klacht ingediend via de Ombudsdienst en volgens de procedures verloopt alle communicatie nu via hen.

Ik zal je dossierbeheerder verwittigen van je bericht op het forum.

Excuses voor de lange wachttijd.

Groeten

Tina

Reageer