Klacht afspraak niet gepland

  • 9 December 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Op 29 november via een winkel een overstap gedaan van een andere installateur van tv, internet naar Proximus, in de winkel is dit allemaal vrij vlot verlopen, er werd ook eveneens een afspraak ingepland voor een technieker op 10/12.

Myproximus gaf steeds een storing aan bij het willen bekijken van ‘mijn afspraken’ dus besloten toch op 9/12 te telefoneren, na 40!min eindelijk iemand aan de lijn gekregen.

Een vriendelijke dame die me wist te vertellen dat er geen technieker gepland staat!

Eveneens een verkeerd leveradres, dit ging aangepast worden door de verkoopster in de winkel. Ze heeft enkel mijn afspraak geannuleerd maar verder zou hier blijkbaar niets mee gedaan geweest zijn.

Morgen dus geen installateur! de dame aan telefoon wist me te vertellen dat er pas nieuwe afspraken gepland kunnen worden eind dit jaar, begin januari.  De verkoopster in de winkel vertelde dat het contract bij mijn oude leverancier pas afgesloten wordt 7 dagen na de technieker is langs geweest. Dus nu moet ik meer blijven betalen bij mijn oude leverancier omdat er van jullie kant iets is mislopen? Ik betaal mooi netjes altijd op tijd, heb ook meteen in de winkel alles betaald, en nu draai ik nog op voor een interne fout?

Dit vind ik helemaal, absoluut, geen service! 

Niemand die me kan verder helpen hoe dit opgelost kan worden?!!! Het enige wat me word meegedeeld is dat ik een nieuwe afspraak kan maken voor eind dit jaar.

Wat met mijn internet, tv + factuur in tussen periode? Mijn contract is wel ingegaan vanaf 29 november, maar ik betaal geen periode van 29 november tot een technieker is langsgeweest. 

Afspraak = afspraak! 

Wij moeten ons vrij maken voor een installateur, en dan hoor je dat je niet bent ingepland?! 

Alsook staat hier nu een tv toestel (bij de black friday deals bijgekregen) dat niet gebruikt kan worden, want de verkoopster in de winkel had vermeld dat deze moest ingepakt blijven tot de installateur langskwam. De frustraties lopen op deze manier wel op.

Hopelijk kunnen jullie mij een oplossing aanbieden.

 

 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Femhero  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord en het ongemak. De afspraak voor de installatie staat gepland op 22/12/2021. Groetjes, Antonella

Reageer