Vraag

Klacht

  • 19 November 2021
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Beste,

 

Hier spreekt een zeer ontevreden klant!! Ik heb op 28 oktober mijn verhuis online doorgegeven zoals er staat vermeld op jullie site. Ik heb een bevestigingsmail terug gekregen dat alles in orde was en dat proximus mij ging contacteren om een afspraak in te boeken om een afspraak te maken. Ik heb niemand gehoord. Ik heb dan maar zelf contact opgenomen op vrijdag 12/11/2021 omdat ik op zondag 14/11/2021 verhuisde en ik schrik had dat er niemand zou komen. Bleek dat er een technische fout in mijn order is geslopen en ze mij voor de moment niet konden helpen maar ze gingen mij de dag zelf terugbellen. Niemand gehoord!! Zaterdag 13/11 terug gebeld en zeiden dat er een afspraak ingepland stond op maandag maar dat deze nog niet bevestigd was omdat ze mij nog niet hadden gebeld. Terug belofte gekregen dat ze me die zaterdag gingen terug bellen. Terug niemand gehoord!! Maandag 15/11 zelf terug gebeld daar te horen gekregen dat de technische fout nog niet opgelost was maar dat ze mij gingen terugbellen ….. Terug niks gehoord!!!! dinsdag zelf terug gebeld …. eindelijk iemand van technische dienst aan de telefoon gekregen en geen probleem zei hij ik stuur morgen een technieker, ik eindelijk blij …. . Woensdag morgend een bevestigend Smsje dat de technieker smiddags zou langskomen. Mijn vrouw een have dag verlof genomen om de technieker te ontvangen …. krijg ik smiddags bericht van de technieker dat hij aan mijn werk staat ipv aan mijn prive adres??? Niemand die weet hoe dat komt want ik heb mijn prive adress opgegeven voor verhuis….. Technieker zei ik bel terug …. Niemand gehoord!!!! Woensdag avond zelf gebeld omdat mijn geduld nu wel op is redelijk furieus …. ze maken een spoedprocedure op naar dispatching wordt mij verteld en ze nemen donderdag 18/11 om 8u contact met u op …. niemand gehoord!!!!!! donderdag dan zelf nog 2 maal gebeld en een spoedklacht opgesteld naar de leidingevende die mij om 8u op vrijdag 19/11 vandaag dus zou bellen ….. Niemand gehoord!!!!!!!!!! daarnet terug gebeld en ze kunnen mij niet helpen de technische fout geraakt niet opgelost en ze kunnen niks doen voor mij ……. Is dit de manier dat jullie klanten behandelen? ik ben 41 jaar en ben in mijn leven nog nooit zo behandeld geweest!!! voor zo een bedrijf te zijn is dit een echte schande!!! Jullie hebben mij echt tot het uiterste gedreven …… op sommige momenten dacht ik echt dat het een grap was …. Ik moet vanaf volgende week geregeld van thuis werken door de verstrengde corona maatregelen maar heb geen internet …. wie gaat me dit vergoeden??  als jullie mij niet meer willen als klant die al 4 jaar 150 euro in de maand betaald dan moeten jullie het zeggen dan ga ik ergens anders, als ik dat nu al niet zal doen ….. 


2 reacties

in afwachting van een reactie van iemand van proximus:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.    
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel nog.

Reputatie 7
Badge +3

@Vincent Buyens Mijn excuses voor het ongemak en het laattijdig antwoord. Ik zie dat de technieker inmiddels is langsgeweest op 25/11 om de aansluiting op het nieuw adres in orde te maken. Groetjes, Antonella

Reageer