Hallo,
Klantennummer : 30954593
Ordernummer : R4WEBSHOP017541164
Mijn vraag is : waarom vinden jullie mijn bestelling niet terug ?
Wanneer komt mijn playstation aan?
Ik heb telefonisch contact opgenomen en de medewerker zegt dat ze mijn bestelling niet kunnen vinden .
Mijn bestelling was een internet + tv + gsm abonnement ( maxi fiber S pakket) met de Playstation 5 als cadeau .
Ik heb de orderbevestiging via e-mail ontvangen maar als ik op de track and trace link klik dan komt er een “ er ging iets fout” melding .
Gelieve mij te bevestigen dat ik de Playstation 5 zal ontvangen en te antwoorden op mijn vraag wanneer ik die zal mogen ontvangen ?
En gelieve te antwoorden op de vraag waarom jullie blijkbaar niets van mijn bestelling terug kunnen vinden ?
Ik kan u screenshot’s van mijn betaal referentie doorsturen dat het bedrag van 199€ al betaald werd voor de Playstation.
En van mijn ordernummer .
En het contract die ik heb mogen ontvangen van jullie .
In de email die ik heb mogen ontvangen van jullie staat er dat er een technieker zal langskomen op 17/04 om alles aan te sluiten en te installeren zodat mijn internet activeert wordt .
Ik wil duidelijkheid wat of alles wel doorgaat en of ik de Playstation 5 toegestuurd krijg ?
want de medewerkers zeggen dat ze niets van mijn order kunnen terug vinden in hun systemen