Is er dan geen buis voorzien waar die glasvezel in ligt?
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Beste Martin,
Ik heb dit huis verleden jaar zo gekocht en deze kabel ligt niet in een buis.
Dag @JSPR kun je in het klantprofiel hier het adres in kwestie invullen aub? Groetjes, Heidi
Dag @HeidiE
Deze heb ik ingevuld bij het onderwerp stad.
Dag @JSPR ik heb alle info doorgegeven aan de juiste dienst. Zij zullen je verder contacteren. Groetjes, Heidi
Dag @JSPR ik krijg als feedback dat Fluvius degene is die ons dit moet melden. Iemand van Fluvius kan hiervoor de gratis App ‘Proximus SOS Kabel’ gebruiken, indien ze niet precies weten waar ze dit aan ons kunnen doorgeven. Groetjes, Heidi