Maandag kan iemand van proximus zelf, als ze hier op forum terug langskomen, dit natrekken en waarschijnlijk zal dit in orde zijn en indien niet zullen ze wel aanvullende informatie vragen indien nog nodig.
Maandag kan iemand van proximus zelf, als ze hier op forum terug langskomen, dit natrekken en waarschijnlijk zal dit in orde zijn en indien niet zullen ze wel aanvullende informatie vragen indien nog nodig.
Dankje voor je antwoord! Er stond een ‘kopie’ van identiteitsbewijs. Ik heb via mijn e-mail 2 foto’s gedownload die ik via mijn smartphone heb getrokken (duidelijke foto’s) is dat wat ik verkeerd heb gedaan?
Dat zal niet het probleem zijn volgens mij, maar morgen zal wel iemand van het forum proximus team wel uitvissen of echt nog bijkomende info zou nodig zijn.
Dat zal niet het probleem zijn volgens mij, maar morgen zal wel iemand van het forum proximus team wel uitvissen of echt nog bijkomende info zou nodig zijn.
Oke bedankt voor je vriendelijkheid en je hulp!
Dag @Melisae123 ik vraag na of dit de reden kan zijn. Lukt het jou om in tussentijd toch alvast een kopie door te sturen? Grt, Heidi
Dag @Melisae123 ik vraag na of dit de reden kan zijn. Lukt het jou om in tussentijd toch alvast een kopie door te sturen? Grt, Heidi
Ik had het al 2 de keer toegestuurd. En ik had 2 smartphones besteld met abbonement maar ik kreeg te zien dat maar 1 ervan is geaccepteerd. Hoe kan dit?
@Melisae123
Hallo, ik zie precies ook maar 1 order ?
heb je zelf 2 orderbevestigingen of zitten de 2 toestellen in 1 order ?
wat met de gsm nummers ? kan je via je profielgegevens wat info sturen ?
of eventueel via een privébericht ? dan kijken we het verder na
Groeten
Tina
@Melisae123
Hallo, ik zie precies ook maar 1 order ?
heb je zelf 2 orderbevestigingen of zitten de 2 toestellen in 1 order ?
wat met de gsm nummers ? kan je via je profielgegevens wat info sturen ?
of eventueel via een privébericht ? dan kijken we het verder na
Groeten
Tina
Ik heb2 orders denk ik toch. Maar nu heb ik maar 1 bevestiging gekregen voor 1 smartphone.