Hallo,
ik neem weer via hier even contact op nadat ik na mijn iPhone te bestellen op 15/09 hem nog niet binnen had op de beloofde releasedatum van 22/09. Mijn order was immers ‘vastgelopen’ omwille van een IT-fout en stond op ‘oranje’.
Dinsdag hebben ze dan eindelijk het order kunnen in uitvoering zetten en heb ik een mail ontvangen waarin ik een leverdatum moest aanvinken, deze had ik op de eerste mogelijke gelegenheid gekozen en dat was vandaag. Maar je kan het alweer raden, ook vandaag geen iPhone en geen bevestiging van Bpost met een track & trace.
Ik hoop echt dat de uitleg hier niet voor is dat het toestel niet op voorraad is want waarom laten jullie mij dan twee dagen geleden een leverdatum in een kalender aanvinken?? Sommige mensen blijven hier dan speciaal voor thuis! En dan zwijg ik nog over het feit dat de IT-systemen van Proximus zo verouderd zijn dat als je de bestelling volgt er leuk staat: “uw materiaal is op voorraad”.
De amateuristische praktijken van Proximus blijven op deze manier maar nieuwe hoogtes bereiken. Ik ben een nieuwe klant en het was de bedoeling dit jaren te blijven maar op deze manier weet ik niet of ik het einde van de eerste facturatieperiode ga halen.
Graag een update voor mijn bestelling.
Dank U