Vraag

iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium Pre-order

  • 22 September 2023
  • 39 reacties
  • 1142 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Ik heb op 16 september mijn iPhone besteld met abonnement. Ik krijg echter geen enkele update en vraag me af wanneer deze geleverd wordt. Ik vrees niet vandaag want ik heb geen bpost mail of dergelijke ontvangen.

Kan ik hier meer info over krijgen?

Ik vind dit voor zo een bedrijf wel triestig hoe slecht de website steeds werkt en dat je nergens onder je account je order terug vindt. Bij telenet kreeg ik mijn iPhones steeds netjes op release datum.

 

Vriendelijke groeten,
Kevin


39 reacties

Reputatie 3
Badge

Normaal kan je dit wat opvolgen bij de eerste email die kreeg, bij orderbevestiging, dan kun je klikken  op status bestelling. Wat staat er bij jou bij? Mijn apparatuur is in voorraad, levering binnenkort staat bij mij

Reputatie 2

Die link werkte en zei ook iets van in voorraad maar sinds gisteren avond kreeg ik steeds een foutmelding: “Sorry, this application is currently unavailable.

Dear customer, 
Our ordering tool is currently unavailable. We’re doing everything we can to fix the problem. Our customer service remains at your disposal by telephone on 0800 55 800. Our apologies for the inconvenience.”

hopelijk spoedig antwoord

Reputatie 5
Badge +1

Idem link werkte tot gksterenavond bij me

ook en nu niet meer. Via chat verneem k net dzt er een it issue is met mijn order maar hoe of wat is n raadsel.  Advies: chat met ze en vraag of er een it issue is en ticketnr. 

Beste,

Ik heb op 16 september mijn iPhone besteld met abonnement. Ik krijg echter geen enkele update en vraag me af wanneer deze geleverd wordt. Ik vrees niet vandaag want ik heb geen bpost mail of dergelijke ontvangen.

Kan ik hier meer info over krijgen?

Ik vind dit voor zo een bedrijf wel triestig hoe slecht de website steeds werkt en dat je nergens onder je account je order terug vindt. Bij telenet kreeg ik mijn iPhones steeds netjes op release datum.

 

Vriendelijke groeten,
Kevin

Ik heb mijn iPhone 15 Pro Max op 18/09 besteld.

Bij de opvolging staat ook “op voorraad, wordt binnenkort verzonden”.

 

Ik vrees dat dit echter een leugen is. Op de website stond tot gisteren dat alle iPhone's op voorraad waren. Nu plots niet meer. Misleidende marketing noem ik dat! 

 

Ik denk dat niemand zijn toestel van Proximus op releasedatum zal krijgen.

En inderdaad, de website werkt meer niet dan wel. Ik kan nu ook mijn order niet meer volgen; ik krijg een foutmelding.

 

Ik heb een vermoeden dat heel wat orders in backorder zullen staan voor een x aantal weken.

En zoals gewoonlijk van Proximus zal je niet op de hoogte gehouden worden.

 

Met de 13 pro ook slecht gevaren met Proximus. Maar, een hele mooie korting van -€229 op de iPhone 15 Pro Max & met het gedacht dat Proximus zijn orders nu beter zou behandelen, toch maar opnieuw bij hen besteld..

 

Heel het zelfde verhaal bij mij.. als ik dan contact opneem met proximus krijg ik als antwoord dat ze eerst de iphones leveren in de winkels en dan pas bij de mensen die een pre order hebben gedaan…. We moeten wachten...

Reputatie 5
Badge +1

De link naar status bestelling doet het weer.  Same same same ‘Binnenkort’

De link naar status bestelling doet het weer.  Same same same ‘Binnenkort’

De gewone 15 Pro lijkt beter leverbaar dan de 15 Pro Max. De meeste winkels hebben de Pro op voorraad maar geen enkele Pro Max..

Reputatie 2

Heb contact opgenomen met chat maar ook niet echt geholpen.

Blijkbaar staat er nog een IT taak te wachten voor mijn order? Wat is het nut om te pre-orderen als je dan doodleuk te horen krijgt dat je order nog niet in orde is. 

Ik vroeg of mijn toestel wel gereserveerd was tot dan maar daar kon support me niet op antwoorden. 

Is er iemand van Proximus hier die me beter kan helpen?

Heb contact opgenomen met chat maar ook niet echt geholpen.

Blijkbaar staat er nog een IT taak te wachten voor mijn order? Wat is het nut om te pre-orderen als je dan doodleuk te horen krijgt dat je order nog niet in orde is. 

Ik vroeg of mijn toestel wel gereserveerd was tot dan maar daar kon support me niet op antwoorden. 

Is er iemand van Proximus hier die me beter kan helpen?

Je bent blijkbaar niet de enige met dit probleem..

 

Ik ben al blij dat dat met mijn order niet het geval is..

Reputatie 5
Badge +1

Heb contact opgenomen met chat maar ook niet echt geholpen.

Blijkbaar staat er nog een IT taak te wachten voor mijn order? Wat is het nut om te pre-orderen als je dan doodleuk te horen krijgt dat je order nog niet in orde is. 

Ik vroeg of mijn toestel wel gereserveerd was tot dan maar daar kon support me niet op antwoorden. 

Is er iemand van Proximus hier die me beter kan helpen?

Wat is dat toch met al die IT zaken, dit is de 4 de iphone die we in ons gezien bestellen me abo de voorbije 6 j nooit issues gehad maar wel nooit een preorder van een nieuw model, lesje geleerd…

Reputatie 7
Badge +3

@Masterchiefs444 Kan u in uw profile het klantnummer ingeven dat aan uw aanvraag is verbonden.Op het huidige wat erin staat krijg ik geen gegevens.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@Masterchiefs444 Kan u in uw profile het klantnummer ingeven dat aan uw aanvraag is verbonden.Op het huidige wat erin staat krijg ik geen gegevens.Groetjes,Joel

Hallo, heb het aangepast. 

Reputatie 7
Badge +3

@JVerhoye Order staat geregistreerd.Van zodra het volledig is verwerkt krijgt u automatisch track&trace van Bpost.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge +1

@Joel M  kan u mijn case bekijken als u tijd heeft, mijn klantnr en it ticket nr staan in mijn profiel ingevuld.  Kreeg net eindelijk via chat de melding eerst weer ja pakket is verstuurd (ehm neen dus) dan het kan 10 werkdagen duren en wat het IT issue is is onbekend…. Ik word wel gecontacteerd… alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

@Shamo Ticket van IT IM12337185 is in behandeling.Van zodra we feedback ontvangen laten we dit onmiddelijk aan u weten.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge

Proximus doet het dus opnieuw; de mensen blaasjes wijsmaken dat het in voorraad is maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn.
In Amerika moeten ze tot 14 november wachten op de pro max, echt niet normaal.
 

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo Ticket van IT IM12337185 is in behandeling.Van zodra we feedback ontvangen laten we dit onmiddelijk aan u weten.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Bedankt @Joel M  ik ben Wel benieuwd wat nou het it issue is …

Met preorders valt dit dikwijls voor, ik had mijn smartphone Galaxy nochtans niet bij PX besteld maar had net het zelfde voor, ook moeten meer dan een week wachten!

Reputatie 7
Badge +3

@Masterchiefs444 uw order R4WEBSHOP0200xxx61 staat geregistreerd.Van zodra het volledig is verwerkt krijgt u automatisch track&trace van Bpost.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden alsook voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@Masterchiefs444 uw order R4WEBSHOP0200xxx61 staat geregistreerd.Van zodra het volledig is verwerkt krijgt u automatisch track&trace van Bpost.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden alsook voor het ongemak.Groetjes,Joel

Is er dan geen IT probleem? Kan het abonnement dat ik gekozen heb al geactiveerd worden? Ik gebruik momenteel pay & go maar de bonussen zijn deze week verlopen. Of gaat dit enkel in combinatie met als het toestel geleverd wordt?

@JVerhoye Order staat geregistreerd.Van zodra het volledig is verwerkt krijgt u automatisch track&trace van Bpost.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Dag Joel,

 

Hoeft er niets meer aangevuld worden in mijn order?

 

Is mijn order op voorraad (ja / nee)?

 

Verwachte leverweek/dag? 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@JVerhoye Uw order is in verwerking.Men gaat dan ook nakijken als er voor uw toestel nog stock is.Dan krijgt u de track&trace voor opvolging levering.En zien wij ook de leveringsdatum.Groetjes,Joel

@JVerhoye Uw order is in verwerking.Men gaat dan ook nakijken als er voor uw toestel nog stock is.Dan krijgt u de track&trace voor opvolging levering.En zien wij ook de leveringsdatum.Groetjes,Joel

Dag Joel,

 

Wordt er gecommuniceerd wanneer er geen stock meer is? Wordt er dan gecommuniceerd wanneer het toestel eventueel zou binnenkomen?

 

Of is het de kat uit de boom kijken vanaf nu?

Reputatie 5
Badge +1

@JVerhoye Uw order is in verwerking.Men gaat dan ook nakijken als er voor uw toestel nog stock is.Dan krijgt u de track&trace voor opvolging levering.En zien wij ook de leveringsdatum.Groetjes,Joel

Dag Joel,

 

Wordt er gecommuniceerd wanneer er geen stock meer is? Wordt er dan gecommuniceerd wanneer het toestel eventueel zou binnenkomen?

 

Of is het de kat uit de boom kijken vanaf nu?

Er is geen stock meer volgens de website voor gelijk welke 15 pro Max. Hpl telt dit niet voor de pre orders :/ ..

 

@Shamo Heb ik inderdaad gezien. Ik vraag mij af of dit ook voor alle backorders is. Iemand die gisteren gaat besteld hebben gaat sowieso geen hebben. 
 

Vandaar dat ik vraag of we op de hoogte gehouden worden indien er momenteel geen op voorraad is voor onze order. Want als je je order opvolgt staat er ‘op voorraad’. 

Reageer