Vraag

iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium Pre-order

  • 22 September 2023
  • 39 reacties
  • 1143 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 5
Badge +1

@Joel M  kan u mijn case bekijken als u tijd heeft, mijn klantnr en it ticket nr staan in mijn profiel ingevuld.  Kreeg net eindelijk via chat de melding eerst weer ja pakket is verstuurd (ehm neen dus) dan het kan 10 werkdagen duren en wat het IT issue is is onbekend…. Ik word wel gecontacteerd… alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

@JVerhoye Order staat geregistreerd.Van zodra het volledig is verwerkt krijgt u automatisch track&trace van Bpost.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@Masterchiefs444 Kan u in uw profile het klantnummer ingeven dat aan uw aanvraag is verbonden.Op het huidige wat erin staat krijg ik geen gegevens.Groetjes,Joel

Hallo, heb het aangepast. 

Reputatie 7
Badge +3

@Masterchiefs444 Kan u in uw profile het klantnummer ingeven dat aan uw aanvraag is verbonden.Op het huidige wat erin staat krijg ik geen gegevens.Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge +1

Heb contact opgenomen met chat maar ook niet echt geholpen.

Blijkbaar staat er nog een IT taak te wachten voor mijn order? Wat is het nut om te pre-orderen als je dan doodleuk te horen krijgt dat je order nog niet in orde is. 

Ik vroeg of mijn toestel wel gereserveerd was tot dan maar daar kon support me niet op antwoorden. 

Is er iemand van Proximus hier die me beter kan helpen?

Wat is dat toch met al die IT zaken, dit is de 4 de iphone die we in ons gezien bestellen me abo de voorbije 6 j nooit issues gehad maar wel nooit een preorder van een nieuw model, lesje geleerd…

Heb contact opgenomen met chat maar ook niet echt geholpen.

Blijkbaar staat er nog een IT taak te wachten voor mijn order? Wat is het nut om te pre-orderen als je dan doodleuk te horen krijgt dat je order nog niet in orde is. 

Ik vroeg of mijn toestel wel gereserveerd was tot dan maar daar kon support me niet op antwoorden. 

Is er iemand van Proximus hier die me beter kan helpen?

Je bent blijkbaar niet de enige met dit probleem..

 

Ik ben al blij dat dat met mijn order niet het geval is..

Reputatie 2

Heb contact opgenomen met chat maar ook niet echt geholpen.

Blijkbaar staat er nog een IT taak te wachten voor mijn order? Wat is het nut om te pre-orderen als je dan doodleuk te horen krijgt dat je order nog niet in orde is. 

Ik vroeg of mijn toestel wel gereserveerd was tot dan maar daar kon support me niet op antwoorden. 

Is er iemand van Proximus hier die me beter kan helpen?

De link naar status bestelling doet het weer.  Same same same ‘Binnenkort’

De gewone 15 Pro lijkt beter leverbaar dan de 15 Pro Max. De meeste winkels hebben de Pro op voorraad maar geen enkele Pro Max..

Reputatie 5
Badge +1

De link naar status bestelling doet het weer.  Same same same ‘Binnenkort’

Heel het zelfde verhaal bij mij.. als ik dan contact opneem met proximus krijg ik als antwoord dat ze eerst de iphones leveren in de winkels en dan pas bij de mensen die een pre order hebben gedaan…. We moeten wachten...

Beste,

Ik heb op 16 september mijn iPhone besteld met abonnement. Ik krijg echter geen enkele update en vraag me af wanneer deze geleverd wordt. Ik vrees niet vandaag want ik heb geen bpost mail of dergelijke ontvangen.

Kan ik hier meer info over krijgen?

Ik vind dit voor zo een bedrijf wel triestig hoe slecht de website steeds werkt en dat je nergens onder je account je order terug vindt. Bij telenet kreeg ik mijn iPhones steeds netjes op release datum.

 

Vriendelijke groeten,
Kevin

Ik heb mijn iPhone 15 Pro Max op 18/09 besteld.

Bij de opvolging staat ook “op voorraad, wordt binnenkort verzonden”.

 

Ik vrees dat dit echter een leugen is. Op de website stond tot gisteren dat alle iPhone's op voorraad waren. Nu plots niet meer. Misleidende marketing noem ik dat! 

 

Ik denk dat niemand zijn toestel van Proximus op releasedatum zal krijgen.

En inderdaad, de website werkt meer niet dan wel. Ik kan nu ook mijn order niet meer volgen; ik krijg een foutmelding.

 

Ik heb een vermoeden dat heel wat orders in backorder zullen staan voor een x aantal weken.

En zoals gewoonlijk van Proximus zal je niet op de hoogte gehouden worden.

 

Met de 13 pro ook slecht gevaren met Proximus. Maar, een hele mooie korting van -€229 op de iPhone 15 Pro Max & met het gedacht dat Proximus zijn orders nu beter zou behandelen, toch maar opnieuw bij hen besteld..

 

Reputatie 5
Badge +1

Idem link werkte tot gksterenavond bij me

ook en nu niet meer. Via chat verneem k net dzt er een it issue is met mijn order maar hoe of wat is n raadsel.  Advies: chat met ze en vraag of er een it issue is en ticketnr. 

Reputatie 2

Die link werkte en zei ook iets van in voorraad maar sinds gisteren avond kreeg ik steeds een foutmelding: “Sorry, this application is currently unavailable.

Dear customer, 
Our ordering tool is currently unavailable. We’re doing everything we can to fix the problem. Our customer service remains at your disposal by telephone on 0800 55 800. Our apologies for the inconvenience.”

hopelijk spoedig antwoord

Reputatie 3
Badge

Normaal kan je dit wat opvolgen bij de eerste email die kreeg, bij orderbevestiging, dan kun je klikken  op status bestelling. Wat staat er bij jou bij? Mijn apparatuur is in voorraad, levering binnenkort staat bij mij

Reageer