Skip to main content

Heeft iemand sinds de start van de preorder al een Iphone 15 Pro Max 256gb natural titanium ontvangen ?

Nee nog niet ontvangen, ik heb die besteld op 18 september..


Nee nog niet ontvangen, ik heb die besteld op 18 september..

@Daisy001 laatste contact met PX vertelt me dat levering v mijn pro max voorzien is 22/10 , we ll see… 


Nee nog niet ontvangen, ik heb die besteld op 18 september..

@Daisy001 laatste contact met PX vertelt me dat levering v mijn pro max voorzien is 22/10 , we ll see… 

Mij willen ze op fb Messenger nog niet te woord staan, de wachttijd was minder dan 5 min en een dik half uur verder


Nee nog niet ontvangen, ik heb die besteld op 18 september..

@Daisy001 laatste contact met PX vertelt me dat levering v mijn pro max voorzien is 22/10 , we ll see… 

Mij willen ze op fb Messenger nog niet te woord staan, de wachttijd was minder dan 5 min en een dik half uur verder

Ja ik heb ook wel halfuur mtn wachten en zeiden ook 5 min


Bij mij is het: “Ik begrijp dat het vervelend is.. Wij wachten echter op nieuwe aanlevering door Apple. Hiervoor is geen datum bekend, dit heb ik net nogmaals nagevraagd.”

 

Maar mijn vraag was dat ik mijn bestelling niet meer kan volgen. Daar krijg ik geen antwoord op. Support kan er niet veel aan doen maar service van proximus is een dikke nul


Bij mij is het: “Ik begrijp dat het vervelend is.. Wij wachten echter op nieuwe aanlevering door Apple. Hiervoor is geen datum bekend, dit heb ik net nogmaals nagevraagd.”

 

Maar mijn vraag was dat ik mijn bestelling niet meer kan volgen. Daar krijg ik geen antwoord op. Support kan er niet veel aan doen maar service van proximus is een dikke nul

Ja dus 22 oct zeggen tegen mij zal dan wel n fabeltje zijn das trouwens n zondag 🙄 … enfin ik laat het er niet meer bij..

 


@Masterchiefs444 

 


Zondag kan wel, ik geloof dat bpost met de nachtshift begint op zondag zodat mensen maandag hun pakket al krijgen.


Zondag kan wel, ik geloof dat bpost met de nachtshift begint op zondag zodat mensen maandag hun pakket al krijgen.

Zo een positieve mens!  🤞🏽


Zondag kan wel, ik geloof dat bpost met de nachtshift begint op zondag zodat mensen maandag hun pakket al krijgen.

Dat klopt, vanaf zondag 22u is er een kans dat we ook een mail kunnen ontvangen 😅


Pro max 256 nat tit 3 preorders v 16/09 in verrwerking …(frans forum)


@Shamo 

Ik wil zelfs franse forum niet bekijken… 😂


Ik heb niks ontvangen. tot zover dat pre-orderen nut heeft...


@MasterChiefs1174 

Welke had je besteld?


Ik heb niks ontvangen. tot zover dat pre-orderen nut heeft...

🥲🥲 zondag josdag dan mss ist dan aan de flamands 


@MasterChiefs1174

Welke had je besteld?

Kheb nieuwe account naam moeten kiezen omdat mijn myproximus account met nieuw abonnement bugged was. Ik had de Pro Max 256GB Natural Titanium besteld op 16 september


@MasterChiefs1174 @Shamo 

Misschien waren er maar 3 van de Pro Max Natural Titanium 256 GB 🤣🤣🤣 (franse forum)


@MasterChiefs1174 @Shamo 

Misschien waren er maar 3 van de Pro Max Natural Titanium 256 GB 🤣🤣🤣 (franse forum)

Ja die taal stond mss al ingesteld op FR 🤣🤣🤣 


@Shamo 
Hahahahah jammer genoeg werkt Apple niet zo


Reageer