Vraag

iPhone 15 pro levering

  • 8 October 2023
  • 21 reacties
  • 488 Bekeken

Reputatie 1

21 september bestelde ik de iphone 15 pro blauw 128 GB. Ik krijg elke maandag avond een e-mail dat mijn toestel niet op voorraad is, maar ik zou graag willen weten wanneer het wel op voorraad gaat zijn. Wanneer krijgt proximus leveringen waar mijn iphone bij zit? Want de klantenservice weet evenveel als ik.


21 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Met die mail moet je het stellen helaas , lees even rond in het forum. Er zijn wss honderden wachtenden of meer. Niemand heeft antwoorden….

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Ze hebben de beste klantenservice :):)

Reputatie 2

Soms een beetje verlegen maar voor de rest super vriendelijk mensen, en nemen de tijd voor een antwoord te geven.

Maar even terug over Pre-orders plaatsen. Zijn we nou echt zo overtuigd dat we ons bestelling op tijd zouden hebben? Naïef!!!

Laten we samen wachten op ons Iphone 😇
 

Goedkoop is duurkoop! 

Reputatie 4
Badge

@WanPan 

Wel als je een pre-order plaatst, gaan mensen er wel vanuit dat ze het op tijd zouden krijgen. Op onze vragen worden niet echt geantwoord, het is meer “we weten het niet” of “we verwachten nu voor komende dagen geen levering” maar als klant verwacht je toch wel iets beter communicatie. Ik zie jammer genoeg de moderators op de forums hier ook niet meer actief als er gevraagd wordt over de pre-orders. We hebben geen keuze dan wachten, maar het zou fijn zijn als ze zoals andere webshops zouden kunnen vermelden van bijvoorbeeld: “> 3 weken” of gewoonweg minder pre-orders aannemen. Sommige zijn nog lief en proberen te helpen maar heb ook mensen gehad die zeiden “ja, u zal wel een mail krijgen als het er is. Kan je niet verder helpen” 

We gaan moeten wachten, een andere optie is er namelijk ook niet maar hopelijk duurt het geen maanden.

Reputatie 2

@esgsel1 

 

Ik snap zeker dat het frustrerend is. Maar wat als er datum wordt genoemd. En er gebeurt iets met de transport. Dan zijn we toch ook niets verder mee. PX speelt gewoon save, en ze denken idd geld is toch al binnen.


En als we niet tevreden zijn bestel je volgende niet. Zo dacht ik dus ook na mijn iPhone 13. Nu ben ik weer aan het wachten op de 15. Reden voor mij was gewoon weg dat het goedkoper is. 
 

Tis absoluut niet fair voor ons als comsument. En blijkbaar is bij sommige abonnement al ingegaan zonder telefoon. (Als ik goed heb gelezen bij de andere, daar moet je zeker een klacht voor indienen) 

Reputatie 4
Badge

@WanPan 

Wel, de afgelopen 4 jaar dat ik klant ben was ik enorm tevreden maar deze keer dat ik voor een pre-order ging is wat anders geholpen.Buiten afwachten, kunnen we sowieso niet veel doen maar is gewoon jammer dat we weinig informatie krijgen.

Reputatie 2

@WanPan

Wel, de afgelopen 4 jaar dat ik klant ben was ik enorm tevreden maar deze keer dat ik voor een pre-order ging is wat anders geholpen.Buiten afwachten, kunnen we sowieso niet veel doen maar is gewoon jammer dat we weinig informatie krijgen.

Nee idd, wil ook niks goed praten. Buiten pre-orders is voor de rest in orde. 

 

LEES maar eens MODS !!! (Soort van een Compliment)
 

 

Reputatie 4
Badge

@WanPan 

100%, had nooit problemen gehad eerder. De pre-orders zijn gewoon een chaos

Reputatie 3

@WanPan

100%, had nooit problemen gehad eerder. De pre-orders zijn gewoon een chaos

Ik ben ook al aantal jaren klant en bij mij ook nooit problemen geweest. Tot nu 

Reputatie 4
Badge

@ElkeBo 

Voor alles een eerste keer zeker…

Reputatie 1

Vandaag dus een factuur gekregen van een gsm die ik nooit heb ontvangen of nooit heb gezien. Dus naar Proximus gestuurd en hun antwoord is: We zullen je betaling verschuiven naar 10/11. Dus verwacht maar dat we ons gsm dan pas zullen krijgen🤷‍♂️

 

Reputatie 4
Badge

@Ssamii 

Dus ze krijgen nu ook geen leveringen binnen? Wow. 

Reputatie 1

Ik zag net dat de iphone 15 pro 128 gb zwart op voorraad is. Weten jullie of het mogelijk is om dan een zwarte ipv een blauwe te bestellen? Want ik had al de blauwe besteld maar als ik door mijn kleur keuze langer moet wachten maakt het voor mij eigenlijk niet uit welke kleur..:

Reputatie 3

Ik zag net dat de iphone 15 pro 128 gb zwart op voorraad is. Weten jullie of het mogelijk is om dan een zwarte ipv een blauwe te bestellen? Want ik had al de blauwe besteld maar als ik door mijn kleur keuze langer moet wachten maakt het voor mij eigenlijk niet uit welke kleur..:

Ze hebben tegen mij gezegd dat je je bestelling dan moet annuleren en opnieuw bestellen. 

Reputatie 4
Badge

@maties.vm 

is best veel moeite om te annuleren denk ik, maar als je annuleert dan kan je wel het opnieuw bestellen.

Ik heb vandaag ook mijn factuur ontvangen… maar nog geen gsm. Vorige week 04/10 heb ik track and trace van bpost ontvangen… maar nog steeds geen gsm 😂 in begin mij toch stilaan vragen te stellen

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb vandaag ook mijn factuur ontvangen… maar nog geen gsm. Vorige week 04/10 heb ik track and trace van bpost ontvangen… maar nog steeds geen gsm 😂 in begin mij toch stilaan vragen te stellen

04/10? Wrf dan is er toch iets mis , tenzij het pakket nog niet effectief bij Bpost is en gesorteerd is maar enkel aangemeld?

Ik heb vandaag ook mijn factuur ontvangen… maar nog geen gsm. Vorige week 04/10 heb ik track and trace van bpost ontvangen… maar nog steeds geen gsm 😂 in begin mij toch stilaan vragen te stellen

04/10? Wrf dan is er toch iets mis , tenzij het pakket nog niet effectief bij Bpost is en gesorteerd is maar enkel aangemeld?

Jammer genoeg enkel aangemeld….

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb vandaag ook mijn factuur ontvangen… maar nog geen gsm. Vorige week 04/10 heb ik track and trace van bpost ontvangen… maar nog steeds geen gsm 😂 in begin mij toch stilaan vragen te stellen

04/10? Wrf dan is er toch iets mis , tenzij het pakket nog niet effectief bij Bpost is en gesorteerd is maar enkel aangemeld?

Jammer genoeg enkel aangemeld….

Aangemeld dan is wss je order nadien toch niet doorgekomen mss door geen stock oa… toch maar raar.  Dat pakket is dan nooit ontvangen effectief fysiek door bpost waar het nadien dan gesorteerd wordt.  Vrees dat ook bpost hier je niet kan mee helpen. We kunnen allemaal vanop je gsm of pc n pakje aanmelden en barcode printen bij bpost maar als je het niet afgeeft … pfff misere 

Reputatie 1

@maties.vm

is best veel moeite om te annuleren denk ik, maar als je annuleert dan kan je wel het opnieuw bestellen.

Dat kan wel,maar zou dat persoonlijk niet doen,wellicht gaat het nog langer duren dan

Annuleren van de order gaat volgens mij  systematisch ook 2 dagen duren voordat je hem opnieuw kan bestellen(dat vertelde de klantenservice van PX mij)

Mijn pro 128GB titanium colour way ligt klaar om opgehaald te worden eindelijk.

Was niet thuis vandaag,dus ligt nu klaar.

Was ook een pre-order 18-09-23.

Hopelijk zijn er meerdere die hem vandaag in ontvangst mogen hebben,dan horen wij het hier graag tussen al de negatieve berichten...

Reputatie 4
Badge

@maties.vm

is best veel moeite om te annuleren denk ik, maar als je annuleert dan kan je wel het opnieuw bestellen.

Dat kan wel,maar zou dat persoonlijk niet doen,wellicht gaat het nog langer duren dan

Annuleren van de order gaat volgens mij  systematisch ook 2 dagen duren voordat je hem opnieuw kan bestellen(dat vertelde de klantenservice van PX mij)

Mijn pro 128GB titanium colour way ligt klaar om opgehaald te worden eindelijk.

Was niet thuis vandaag,dus ligt nu klaar.

Was ook een pre-order 18-09-23.

Hopelijk zijn er meerdere die hem vandaag in ontvangst mogen hebben,dan horen wij het hier graag tussen al de negatieve berichten...

Ben blij voor je! Geniet ervan 😊

Reageer