Beantwoord

iphone 15 pro blue 128gb

  • 17 October 2023
  • 65 reacties
  • 615 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan 

icon

Beste antwoord door Elise1999 17 October 2023, 18:43

Bekijk origineel

65 reacties

Reputatie 3
Badge

 

Reputatie 3

 

Reputatie 3


 

Ge had beter nog es gevraagd ist opgestart 🤣🤣

ja eigluk wel hahahah 

Reputatie 5
Badge +1


 

Ge had beter nog es gevraagd ist opgestart 🤣🤣

Reputatie 3

 

Reputatie 3

😂😂

Reputatie 4
Badge

Benieuwd wie er vanavond een berichtje zal ontvangen van boost 

Ben ook benieud, vandaag of morgen… Let’s see!

Reputatie 3

Benieuwd wie er vanavond een berichtje zal ontvangen van boost 

ik denk dat da maar morgen zal zijn

Reputatie 3
Badge

Benieuwd wie er vanavond een berichtje zal ontvangen van boost 

Reputatie 5
Badge +1

@Elise1999

Ze zeggen allemaal wat anders… Maar ze hebben levering ontvangen, er gaat wel iemand tussen ons zijn die hun bestelling ga ontvangen hoop ik.

@Silkedc

Dat is iets dat we al wisten, toch… Elke maandag of dinsdagochtend is er een levering, maar of ons gsm erbij zit? 

Daar kunnen ze nooit op antwoorden

7000 iphones das n heel schip 🤣

Reputatie 2

@Elise1999

Ze zeggen allemaal wat anders… Maar ze hebben levering ontvangen, er gaat wel iemand tussen ons zijn die hun bestelling ga ontvangen hoop ik.

@Silkedc

Dat is iets dat we al wisten, toch… Elke maandag of dinsdagochtend is er een levering, maar of ons gsm erbij zit? 

Daar kunnen ze nooit op antwoorden

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Maar ze kunnen er niets aandoen he 🙃

Reputatie 4
Badge

@Elise1999

Ze zeggen allemaal wat anders… Maar ze hebben levering ontvangen, er gaat wel iemand tussen ons zijn die hun bestelling ga ontvangen hoop ik.

@Silkedc 

Dat is iets dat we al wisten, toch… Elke maandag of dinsdagochtend is er een levering, maar of ons gsm erbij zit? 

Reputatie 5
Badge +1

@Elise1999 
Dat wel, we hebben elkaar!☺️ Maar hoop is er, er waren veel mensen die vorige week hebben ontvangen dus wie weet zitten wij er tussen deze week

Hoop was nu even weg. Haha. Had net gehoord en dit was het antwoord: “Er worden steeds telefoons geleverd en die worden steeds nageleverd. Ik kan niet zien wat de status is”…

Ik kreeg net het antwoord ‘volgende week zijn er weer leveringen door Apple voorzien’ 😅

1 levering per week ofzo man man

Reputatie 2

@Elise1999 
Dat wel, we hebben elkaar!☺️ Maar hoop is er, er waren veel mensen die vorige week hebben ontvangen dus wie weet zitten wij er tussen deze week

Hoop was nu even weg. Haha. Had net gehoord en dit was het antwoord: “Er worden steeds telefoons geleverd en die worden steeds nageleverd. Ik kan niet zien wat de status is”…

Ik kreeg net het antwoord ‘volgende week zijn er weer leveringen door Apple voorzien’ 😅

@Elise1999 
Dat wel, we hebben elkaar!☺️ Maar hoop is er, er waren veel mensen die vorige week hebben ontvangen dus wie weet zitten wij er tussen deze week

Hoop was nu even weg. Haha. Had net gehoord en dit was het antwoord: “Er worden steeds telefoons geleverd en die worden steeds nageleverd. Ik kan niet zien wat de status is”…

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 
Dat wel, we hebben elkaar!☺️ Maar hoop is er, er waren veel mensen die vorige week hebben ontvangen dus wie weet zitten wij er tussen deze week

Laten we allemaal positief blijven en hopen dat we het ook krijgen van de week… Is niet dat ze ons nog meer kunnen teleurstellen 😂

Dat is alles wat we nu nodig hebben! Hoop. Gelukkig geven we die onderling aan elkaar.

Moet wel zeggen: we hebben met zen allen een speciale band, dat nemen ze ons toch nooit meer af!

Reputatie 4
Badge

Laten we allemaal positief blijven en hopen dat we het ook krijgen van de week… Is niet dat ze ons nog meer kunnen teleurstellen 😂

omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon

 

Da zou goed kunnen! 
ik duim mee 👍🏻

Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan 

hier ook nog alltijd aan wachten op de iphone 15 plus 512 gb roze kom er zot van 

Ik wacht nog op de roze plus 128 gb

Reputatie 3

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

“Ik vind dat niet normaal hoor, bij andere diensten zeggen ze “heb je nog verdere vragen? of kan ik nog ergens met van dienst zijn?”

Elke dag stijgt Proximus in minachting bij mij

Morgen zeggen ze :’nog iet?’

we kunnen er ma es mee lachen tis al erg genoeg 

ja la nu hopen dat het waar is en nizt lijk fe vorige keer je paketje is mee gegeven met de bpost en het was niet zo 

Reputatie 5
Badge +1

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

“Ik vind dat niet normaal hoor, bij andere diensten zeggen ze “heb je nog verdere vragen? of kan ik nog ergens met van dienst zijn?”

Elke dag stijgt Proximus in minachting bij mij

Morgen zeggen ze :’nog iet?’

we kunnen er ma es mee lachen tis al erg genoeg 

Reputatie 3

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

“Ik vind dat niet normaal hoor, bij andere diensten zeggen ze “heb je nog verdere vragen? of kan ik nog ergens met van dienst zijn?”

Elke dag stijgt Proximus in minachting bij mij

ja nu dat je het zeg 😂😂

Reputatie 2

Amai die is echt grof.. Nog vragen? zoiets zeg je toch niet als klantendienst..

ma ze zeggen dat alltijd das standaart

“Ik vind dat niet normaal hoor, bij andere diensten zeggen ze “heb je nog verdere vragen? of kan ik nog ergens met van dienst zijn?”

Elke dag stijgt Proximus in minachting bij mij

Reageer