Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan
Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan
hier ook nog alltijd aan wachten op de iphone 15 plus 512 gb roze kom er zot van
Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan
Nog steeds niets mogen ontvangen
Wat boeiende lectuur voor iedereen die wacht op zijn iphone 15:
Apple komt met fix voor oververhitting iPhone 15 - TechPulse
iPhone 15-serie ondervindt speakerproblemen - TechPulse
Apple reageert op hitteproblemen iPhone 15 Pro - TechPulse
Dit is waarom je iPhone 15 Pro extreem heet wordt - TechPulse
Draadloos opladen sloopt NFC-chip iPhone 15 - TechPulse
Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:
‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’
MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …
Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:
‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’
MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …
Apple zei dat het tussen 2-8 Nov. als je vandaag besteld 100% zeker geleverd wordt. Andere bedrijven zeggen ook ongeveer dezelfde leverdatum of iets vroeger! Maar het kost wel inderdaad meer… Daar geef ik ze gelijk in.
Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:
‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’
MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …
Apple zei dat het tussen 2-8 Nov. als je vandaag besteld 100% zeker geleverd wordt. Andere bedrijven zeggen ook ongeveer dezelfde leverdatum of iets vroeger! Maar het kost wel inderdaad meer… Daar geef ik ze gelijk in.
dar kortingke is die maanden wachten en stress en tijdverlies niet waard me dunkt en die rudeness van sommigen bah
Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:
‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’
MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …
Apple zei dat het tussen 2-8 Nov. als je vandaag besteld 100% zeker geleverd wordt. Andere bedrijven zeggen ook ongeveer dezelfde leverdatum of iets vroeger! Maar het kost wel inderdaad meer… Daar geef ik ze gelijk in.
dar kortingke is die maanden wachten en stress en tijdverlies niet waard me dunkt en die rudeness van sommigen bah
in de winkel zelf zijden ze van best is gewoon wachten en niet anuleren als ze inde winkel dan ni hebben heb je gsm niet + betaal je meer zijden ze
Forget it remember gizteren is me gezegd levering 22 okt: net op px chat nog es gehoord: krijg ik daar vrij agro het interne script dat de agent moet aflezen nr de klanten:
‘NLeg uit dat Apple te kampen heeft met grote vertragingen bij de levering van hun nieuwe modellen, wat gevolgen heeft voor onze eigen leveringsstroom. We begrijpen en delen het ongeduld van de klant. Vergeet niet dat het tekort de hele markt treft, niet alleen Proximus. Dus als de klant dit specifieke model wil, is het onwaarschijnlijk dat hij het snel ergens anders zal kunnen krijgen, en het is nog minder waarschijnlijk dat hij het aan dezelfde lage prijs zal krijgen als toen hij het vooraf bestelde.’’
MAW als we cancelen duurt het nog langer en kost het meer, is beetje chanterend maniertje sorry …
Apple zei dat het tussen 2-8 Nov. als je vandaag besteld 100% zeker geleverd wordt. Andere bedrijven zeggen ook ongeveer dezelfde leverdatum of iets vroeger! Maar het kost wel inderdaad meer… Daar geef ik ze gelijk in.
dar kortingke is die maanden wachten en stress en tijdverlies niet waard me dunkt en die rudeness van sommigen bah
in de winkel zelf zijden ze van best is gewoon wachten en niet anuleren als ze inde winkel dan ni hebben heb je gsm niet + betaal je meer zijden ze
Meer stock op de site tis dinsdag, promax blauw en zwart in ieder geval
omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon
Ik hoop voor ons allemaal dat we van de week een mail ontvangen met dat we het gaan krijgen! Ik keek net voor de 15 Pro Natural Titanium in 128 gb maar helaas, hopelijk is het gewoon niet online op de webshop maar hebben ze het wel in voorraad…
7000 preorders zijn er nog openstaand
7000 preorders zijn er nog openstaand
Wow, wat een grap. Ik had hoop maar nu niet meer
7000 preorders zijn er nog openstaand
hoe weet je dat?
En er komt een mail met 20 euro korting id Proximus shop , bleeessss
Ik hoop voor ons allemaal dat we van de week een mail ontvangen met dat we het gaan krijgen! Ik keek net voor de 15 Pro Natural Titanium in 128 gb maar helaas, hopelijk is het gewoon niet online op de webshop maar hebben ze het wel in voorraad…
Ik de blauwe in 128gb en zie hem er ook niet bij, wel in 258gb. Hoop net hetzelfde als jou. Dat ze wel leveringen binnen hebben, maar niet online zetten doordat het eerst naar de pre orders gaat
Wie weet betekent dit dat ik mijn iPhone nu kan verwachten… 🥺 Wil ook niet te vroeg juichen maar ja! & Ik ga ervanuit dat ze zien welke iPhone’s er in voorraad zijn want op de webshop was mijn bestelde toestel niet te zien.
omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon
Nog niet gebeld naar de klantendienst?
Stuur hun eens anders, zou raar zijn als je het niet ontvangt (terwijl je pre-order) bent maar wel ff anderen kunnen bestellen
omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon
Nog niet gebeld naar de klantendienst?
neen heb juist ng eens berichtj gestuurd
omg die iphone dat ik besteld heb hebben ze gwn in stock nu dus mss tog vande week me telefoon
Nog niet gebeld naar de klantendienst?
neen heb juist ng eens berichtj gestuurd
Haaaai Priscilla!
Wie weet betekent dit dat ik mijn iPhone nu kan verwachten… 🥺 Wil ook niet te vroeg juichen maar ja! & Ik ga ervanuit dat ze zien welke iPhone’s er in voorraad zijn want op de webshop was mijn bestelde toestel niet te zien.
Ben aan de lijn met de klantendienst. Heb gezegd een maat liet weten en wat je hier had gezegd. Ben eens benieuwd, ze is het aan het navragen, nu muziek aan de lijn
Succes!! Al antwoord gehad of nog aan het wachten?
Dit is wat ik als antwoord kreeg!
Dit is wat ik als antwoord kreeg!
Nu vraag ik me af wie juiste informatie geeft Had je dezelfde besteld?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.