Vraag

iphone 15 pro 128gb blauw?

  • 13 October 2023
  • 11 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 2

Ik ben het wachten beu! Heb op 21-09 besteld ging hem op 26-09 ontvangen, nu 13-10 en nog steeds niks mogen ontvangen!!!!!!!

en klantendienst die weten van niks 😡


11 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben het wachten beu! Heb op 21-09 besteld ging hem op 26-09 ontvangen, nu 13-10 en nog steeds niks mogen ontvangen!!!!!!!

en klantendienst die weten van niks 😡

Krijg je de maandagse wekelijkse sorry geen stock mail niet?

Reputatie 7
Badge +3

@Jessica.h Kan u in uw klantgegevens(klantnr, gsmnr) aanvullen op uw profile alsook het webordernr bij Ticket.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge

Ik ben het wachten beu! Heb op 21-09 besteld ging hem op 26-09 ontvangen, nu 13-10 en nog steeds niks mogen ontvangen!!!!!!!

en klantendienst die weten van niks 😡

Krijg je de maandagse wekelijkse sorry geen stock mail niet?

Haha we zijn het ondertussen al gewend met hun mail 😅

Reputatie 2

Ik ben het wachten beu! Heb op 21-09 besteld ging hem op 26-09 ontvangen, nu 13-10 en nog steeds niks mogen ontvangen!!!!!!!

en klantendienst die weten van niks 😡

Krijg je de maandagse wekelijkse sorry geen stock mail niet?

Die krijg ik zeker maar als je belt kunnen ze me toch vertellen wanneer de stock terug aangevuld wordt

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben het wachten beu! Heb op 21-09 besteld ging hem op 26-09 ontvangen, nu 13-10 en nog steeds niks mogen ontvangen!!!!!!!

en klantendienst die weten van niks 😡

Krijg je de maandagse wekelijkse sorry geen stock mail niet?

Die krijg ik zeker maar als je belt kunnen ze me toch vertellen wanneer de stock terug aangevuld wordt

@Jessica.h nee das net het probleem waar hier ondertussen tientallen mensen of honderden zelfs over klagen al wekenlang.. en elke call agent op chat of tel vertelt wat anders 
 zolang er geen bpost link komt is er niks op weg..

Reputatie 2

@Jessica.h Kan u in uw klantgegevens(klantnr, gsmnr) aanvullen op uw profile alsook het webordernr bij Ticket.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M  R4WEBSHOP020096596 De gegevens heb ik in mijn profiel bijgewerkt. 
alvast bedankt om eens te willen kijken

Ik ben daarstraks de iphone 15 plus gaan kopen in de winkel. Bij een proximus verdeler. Deze vertelde mij dat de grote baas bij hun had verteld dat ze hopen eind november pas bij te zijn met de pre orders 😕

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben daarstraks de iphone 15 plus gaan kopen in de winkel. Bij een proximus verdeler. Deze vertelde mij dat de grote baas bij hun had verteld dat ze hopen eind november pas bij te zijn met de pre orders 😕

En dat is de fout van Apple volgens hun wss, nee Proximus liet de preorder kraan openstaan voor wat niet realistisch in voorraad ging zijn  en kassa kassa ! 

Ja klopt. Volgens hen was het ook apple. Ik heb ook aangekaart dat de communicatie van proximus uit gewoon op niets trok. Maar daar zeiden ze verder niets op..

Ik ben daarstraks de iphone 15 plus gaan kopen in de winkel. Bij een proximus verdeler. Deze vertelde mij dat de grote baas bij hun had verteld dat ze hopen eind november pas bij te zijn met de pre orders 😕

En welke heb je kunnen krijgen? Welke kleur?

Ik ben daarstraks de iphone 15 plus gaan kopen in de winkel. Bij een proximus verdeler. Deze vertelde mij dat de grote baas bij hun had verteld dat ze hopen eind november pas bij te zijn met de pre orders 😕

En welke heb je kunnen krijgen? Welke kleur?

Ik kon kiezen uit de iphone 15 in geel 128 of de iphone plus zwart 128. Heb de plus genomen. Dit was in de mediamarkt. Klanten die niet onder proximus kochten konden ook geen iphone kopen. In de winkel zijn ze dus wel degelijk allemaal op. Maar ze krijgen dus een aparte levering voor de klanten die het via proximus willen kopen.

Reageer