Vraag

iPhone 15 pro 128 GB

  • 4 October 2023
  • 68 reacties
  • 884 Bekeken

Reputatie 1

Net zoals bijna iedereen hier wacht ik nog steeds op mijn telefoon die ik volgens de medewerkers al elke dag ontvangen zou hebben. Ik vraag me af of iemand al de witte iPhone 15 pro 128GB heeft gekregen? Of iemand die weet wanneer dit in voorraad komt? 


68 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik ben nog wachtende, hopelijk volgende week! En aan iedereen die ze al heeft mogen ontvangen veel plezier ermee! ;) 

Denk dat ook jij niet lang hoeft te wachten,er schijnt een lading binnengekomen te zijn....

Laat ons hopen.

Reputatie 2

Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…

Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?

Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!


@Silkedc wil je ons laten weten als jij jouw iPhone hebt gekregen? 
 

Ik heb namelijk hetzelfde besteld maar dan op 18/09.

Ja ik hou jullie op de hoogte! Hopelijk komt er de komende dagen toch nog schot in de zaak 😅

Reputatie 2

Ik ben nog wachtende, hopelijk volgende week! En aan iedereen die ze al heeft mogen ontvangen veel plezier ermee! ;) 

Reputatie 5
Badge +1

Als je pakket wordt klaargemaakt id link nog niet groen is, dan komt er vanavond alvast geen tracking , tot maandagavond 🎃

 

Reputatie 3

Als je pakket wordt klaargemaakt id link nog niet groen is, dan komt er vanavond alvast geen tracking , tot maandagavond 🎃

 

Dus stel nu dat dit vandaag groen word, dan zou er pas eventueel morgenavond dan een tracking komen?

Lijkt me wel!

Of eventueel deze avond nog

ik denk dat deze avonds niks ga zijn

Reputatie 2

Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…

Reputatie 5
Badge +1

Als je pakket wordt klaargemaakt id link nog niet groen is, dan komt er vanavond alvast geen tracking , tot maandagavond 🎃

 

Dus stel nu dat dit vandaag groen word, dan zou er pas eventueel morgenavond dan een tracking komen?

Lijkt me wel!

Of eventueel deze avond nog

ik denk dat deze avonds niks ga zijn

Bij mij staat het in de link nog op oranje 😞

@Jessica.h stuur effe een fb chatje mss

antwoorden ze met n datum, ik heb gevraagd

ziet u dat? Ja 22 oct zal t verwelrt worden bij bpost en dan 23 levering , geloof ik het nee we ll see..

Reputatie 2
Badge

@mtrats 

Heb geen witte besteld maar mijn Iphone 15 pro 128 GB heb ik al sinds 22 september direct de dag dat deze is uitgekomen.

Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…

Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?

Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!

Calll me parano maar ik heb even op fb messenger men order status gevraagd:

 

‘Bestelling is in orde en staat met levering 22/10. Tegen deze tijd zal je een trac en trace ontvangen’
 

🤞🏽

Ik duim met je mee dat dit geen ‘afwimpel’ antwoord is!!

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo

Is al iets als ze de Pro Max hebben ontvangen of gaan ontvangen,  ik had de gewone Pro besteld maar ja. Ik hou ook andere winkels in de gaten en als het ergens op voorraad is, haal ik daar af als mogelijk is en Proximus is ons dan gewoon kwijt als klant. 

Ik had jammer genoeg de iPhone vermeld 😂 Maar denk niet dat het veel ging uitmaken, vroeg achter de status met me R… nummer maar nee. “We wachten op leveringen” Nou alsof ik dat niet eerder heb gehoord. Hopelijk hebben anderen beter nieuws, ik ga op me standaard mailtje wachten vanavond  het is een date elke maandagavond haha

@esgsel1 Ma enfin, das echt a la tete du client. Bij Fnac komen ze binnen alle modellen ook rond 20 okt tot nov afh welk model. 

Reputatie 5
Badge +1

@Shamo

Waarvoor dient testaankoop? Nooit van gehoord

ik ga proximus dus maar nog eens lastig vallen 😂

@sivaaaaa Consumentenorganisatie die je klacht overneemt en bemiddelt desnoods juridisch. Google maar eens test aankoop proximus klachten dan zie je nog wat ..

Reputatie 1

Eindelijk,  ik kan hem afhalen op het depot morgen,Hij zou vandaag geleverd worden,maar was niet thuis.

Na dik 3 weken wachten op de pre-order 18-09-23 kan ik hem morgenvroeg in ontvangst nemen.

Gaat om de 15 pro in titanium colour way. 

Hopelijk ben ik niet de enige met het goede nieuws....Als er meerdere zijn,lezen wij het wel.

Reputatie 1

Ik ben nog wachtende, hopelijk volgende week! En aan iedereen die ze al heeft mogen ontvangen veel plezier ermee! ;) 

Denk dat ook jij niet lang hoeft te wachten,er schijnt een lading binnengekomen te zijn....

Reputatie 3
Badge

Ik ben nog wachtende, hopelijk volgende week! En aan iedereen die ze al heeft mogen ontvangen veel plezier ermee! ;) 

Denk dat ook jij niet lang hoeft te wachten,er schijnt een lading binnengekomen te zijn....

Ja een grote lading. En als we er nu niet tussen zitten, dan zal het pas over een 2 weken zijn..

Ik ben nog wachtende, hopelijk volgende week! En aan iedereen die ze al heeft mogen ontvangen veel plezier ermee! ;) 

Denk dat ook jij niet lang hoeft te wachten,er schijnt een lading binnengekomen te zijn....

Ja een grote lading. En als we er nu niet tussen zitten, dan zal het pas over een 2 weken zijn..

Omg ik ben bang 😭

Als je pakket wordt klaargemaakt id link nog niet groen is, dan komt er vanavond alvast geen tracking , tot maandagavond 🎃

 

Is dit bij jou zo? 
bij mij nog orange, dus verschrikkelijk. Als dit nog 2 weken duurt he 🤬

Reputatie 5
Badge +1

Als je pakket wordt klaargemaakt id link nog niet groen is, dan komt er vanavond alvast geen tracking , tot maandagavond 🎃

 

Is dit bij jou zo? 
bij mij nog orange, dus verschrikkelijk. Als dit nog 2 weken duurt he 🤬

@Elise1999  nee kheb ook oranje, maar de medewerker is pas in actie alst groen is dus 🤣

Reputatie 3
Badge

Als je pakket wordt klaargemaakt id link nog niet groen is, dan komt er vanavond alvast geen tracking , tot maandagavond 🎃

 

Dus stel nu dat dit vandaag groen word, dan zou er pas eventueel morgenavond dan een tracking komen?

Als je pakket wordt klaargemaakt id link nog niet groen is, dan komt er vanavond alvast geen tracking , tot maandagavond 🎃

 

Dus stel nu dat dit vandaag groen word, dan zou er pas eventueel morgenavond dan een tracking komen?

Lijkt me wel!

Als je pakket wordt klaargemaakt id link nog niet groen is, dan komt er vanavond alvast geen tracking , tot maandagavond 🎃

 

Dus stel nu dat dit vandaag groen word, dan zou er pas eventueel morgenavond dan een tracking komen?

Lijkt me wel!

Of eventueel deze avond nog

Reputatie 4
Badge

Als ze vandaag een lading ontvangen, morgen komt het op de webshop en woensdag worden ze geleverd of opgestuurd denk ik. Denk niet dat ze dezelfde dag ook opsturen als ze ontvangen, dus groot kans dat we morgen een mail ontvangen?  (Als onze gsm ertussen zit natuurlijk!)

Vanavond krijgen we wel onze standaardmail dat ze ons niet zijn vergeten!

Als ze vandaag een lading ontvangen, morgen komt het op de webshop en woensdag worden ze geleverd of opgestuurd denk ik. Denk niet dat ze dezelfde dag ook opsturen als ze ontvangen, dus groot kans dat we morgen een mail ontvangen?  (Als onze gsm ertussen zit natuurlijk!)

Vanavond krijgen we wel onze standaardmail dat ze ons niet zijn vergeten!

 

Geduldig afwachten dus… part 3

Reputatie 5
Badge +1

Als ze vandaag een lading ontvangen, morgen komt het op de webshop en woensdag worden ze geleverd of opgestuurd denk ik. Denk niet dat ze dezelfde dag ook opsturen als ze ontvangen, dus groot kans dat we morgen een mail ontvangen?  (Als onze gsm ertussen zit natuurlijk!)

Vanavond krijgen we wel onze standaardmail dat ze ons niet zijn vergeten!

 

Geduldig afwachten dus… part 3

Pfff en niks meer kunnen zien in de link is ambetant!

Reputatie 5
Badge +1

Calll me parano maar ik heb even op fb messenger men order status gevraagd:

 

‘Bestelling is in orde en staat met levering 22/10. Tegen deze tijd zal je een trac en trace ontvangen’
 

🤞🏽

Reageer