Net zoals bijna iedereen hier wacht ik nog steeds op mijn telefoon die ik volgens de medewerkers al elke dag ontvangen zou hebben. Ik vraag me af of iemand al de witte iPhone 15 pro 128GB heeft gekregen? Of iemand die weet wanneer dit in voorraad komt?
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Net zoals bijna iedereen hier wacht ik nog steeds op mijn telefoon die ik volgens de medewerkers al elke dag ontvangen zou hebben. Ik vraag me af of iemand al de witte iPhone 15 pro 128GB heeft gekregen? Of iemand die weet wanneer dit in voorraad komt?
Ik wacht op de blauwe..
Heb geen witte besteld maar mijn Iphone 15 pro 128 GB heb ik al sinds 22 september direct de dag dat deze is uitgekomen.
Met abo of los betaald?
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Bestelling afgesloten heb ik al 2 weken staan, is wss datum dat je abo actief werd als je die genomen hebt
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
mss blijven die op stock staan zolang er niemand die volledig koopt of met klantenkorting zonder abo, en wie abo neemt schuift mee aan? Kweni , devils advocate …
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
Heb ik al verschillende keren gedaan maar ze blijven zeggen dat ze leverproblemen hebben.. en de ene zegt dit de andere zegt dat, is echt om gek van te worden.. zaterdag ga ik in de winkel eens horen..
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
mss blijven die op stock staan zolang er niemand die volledig koopt of met klantenkorting zonder abo, en wie abo neemt schuift mee aan? Kweni , devils advocate …
Maar ik blijf het raar vinden dat abo ‘achter’ zou blijven? Dat zou toch geen verschil mogen maken.
Ik begin dit echt beetje beu te geraken dat we continu in de waan worden gelaten. De ene moment heb je hoop en de andere moment begint de frustraties weer op te lopen…
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
Heb ik al verschillende keren gedaan maar ze blijven zeggen dat ze leverproblemen hebben.. en de ene zegt dit de andere zegt dat, is echt om gek van te worden.. zaterdag ga ik in de winkel eens horen..
Vrees dat ge in de winkel het zelfde verhaal gaat hebben. Want op mijn mail hebben ze botweg geantwoord: wij als medewerkers zowel online als in de winkel weten van niks. Een aantal interne communicaties zijn afgesproken met Apple waar niet iedereen weet van heeft…
top he
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
mss blijven die op stock staan zolang er niemand die volledig koopt of met klantenkorting zonder abo, en wie abo neemt schuift mee aan? Kweni , devils advocate …
Maar ik blijf het raar vinden dat abo ‘achter’ zou blijven? Dat zou toch geen verschil mogen maken.
Ik begin dit echt beetje beu te geraken dat we continu in de waan worden gelaten. De ene moment heb je hoop en de andere moment begint de frustraties weer op te lopen…
ik heb morgen contact met iemand vd klachtendienst die me belde nav mijn klacht via test aankoop ingediend, ik ga dit zeker vragen maar of ik daar een antwoord op ga krijgen alleszins wil ik wel wat antwoorden en meer duidelijkheid over hun werking, wederom mss zal ik er nog niks wijzer uit zijn we ll see.. tgaat me niet zozeer over stock of niet en voorspel mijn levering, maar meer over de ‘service en comm’’..
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
mss blijven die op stock staan zolang er niemand die volledig koopt of met klantenkorting zonder abo, en wie abo neemt schuift mee aan? Kweni , devils advocate …
Maar ik blijf het raar vinden dat abo ‘achter’ zou blijven? Dat zou toch geen verschil mogen maken.
Ik begin dit echt beetje beu te geraken dat we continu in de waan worden gelaten. De ene moment heb je hoop en de andere moment begint de frustraties weer op te lopen…
ik heb morgen contact met iemand vd klachtendienst die me belde nav mijn klacht via test aankoop ingediend, ik ga dit zeker vragen maar of ik daar een antwoord op ga krijgen alleszins wil ik wel wat antwoorden en meer duidelijkheid over hun werking, wederom mss zal ik er nog niks wijzer uit zijn we ll see.. tgaat me niet zozeer over stock of niet en voorspel mijn levering, maar meer over de ‘service en comm’’..
Klopt! Had gelezen da iemand ook klacht had ingediend via TestAankoop, ik begrijp jullie wel hoor.
echt zo lastig dit. Want het gaat me ook niet om dat het 2 weken later komt. Het gaat me wel over de niet communicatie. Zo vervelend dit!
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
mss blijven die op stock staan zolang er niemand die volledig koopt of met klantenkorting zonder abo, en wie abo neemt schuift mee aan? Kweni , devils advocate …
Maar ik blijf het raar vinden dat abo ‘achter’ zou blijven? Dat zou toch geen verschil mogen maken.
Ik begin dit echt beetje beu te geraken dat we continu in de waan worden gelaten. De ene moment heb je hoop en de andere moment begint de frustraties weer op te lopen…
ik heb morgen contact met iemand vd klachtendienst die me belde nav mijn klacht via test aankoop ingediend, ik ga dit zeker vragen maar of ik daar een antwoord op ga krijgen alleszins wil ik wel wat antwoorden en meer duidelijkheid over hun werking, wederom mss zal ik er nog niks wijzer uit zijn we ll see.. tgaat me niet zozeer over stock of niet en voorspel mijn levering, maar meer over de ‘service en comm’’..
Klopt! Had gelezen da iemand ook klacht had ingediend via TestAankoop, ik begrijp jullie wel hoor.
echt zo lastig dit. Want het gaat me ook niet om dat het 2 weken later komt. Het gaat me wel over de niet communicatie. Zo vervelend dit!
Tis nier dat we veel keus hebben he om ergens gehoord te worden, chats en nutteloze belletjes . Dat maakt me boos, niet zozeer dat die telefoon er nog niet is.
Net zoals bijna iedereen hier wacht ik nog steeds op mijn telefoon die ik volgens de medewerkers al elke dag ontvangen zou hebben. Ik vraag me af of iemand al de witte iPhone 15 pro 128GB heeft gekregen? Of iemand die weet wanneer dit in voorraad komt?
Ik wacht op de blauwe..
Ik wacht ook op de blauwe
Net zoals bijna iedereen hier wacht ik nog steeds op mijn telefoon die ik volgens de medewerkers al elke dag ontvangen zou hebben. Ik vraag me af of iemand al de witte iPhone 15 pro 128GB heeft gekregen? Of iemand die weet wanneer dit in voorraad komt?
Ik wacht op de blauwe..
Ik wacht ook op de blauwe
ik op 15 plus roze 512 gb ok ng nooit op stock geweest op de site pff
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
Ik heb namelijk hetzelfde besteld maar dan op 18/09.
Dus niemand heeft de iPhone 15 Pro Natural Titanium ontvangen… Hoewel de 256 GB nu wel te koop staat. Raar dit allemaal!
Dus niemand heeft de iPhone 15 Pro Natural Titanium ontvangen… Hoewel de 256 GB nu wel te koop staat. Raar dit allemaal!
Ik zie geen enkel pro model op voorraad staan…
Dus niemand heeft de iPhone 15 Pro Natural Titanium ontvangen… Hoewel de 256 GB nu wel te koop staat. Raar dit allemaal!
Ik zie geen enkel pro model op voorraad staan…
20min geleden de blauwe en natural titanium waren op voorraad nu ni meer.
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
Ik heb namelijk hetzelfde besteld maar dan op 18/09.
Ja ik hou jullie op de hoogte! Hopelijk komt er de komende dagen toch nog schot in de zaak
Eindelijk, ik kan hem afhalen op het depot morgen,Hij zou vandaag geleverd worden,maar was niet thuis.
Na dik 3 weken wachten op de pre-order 18-09-23 kan ik hem morgenvroeg in ontvangst nemen.
Gaat om de 15 pro in titanium colour way.
Hopelijk ben ik niet de enige met het goede nieuws....Als er meerdere zijn,lezen wij het wel.
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
Ik heb namelijk hetzelfde besteld maar dan op 18/09.
Vandaag opgehaald bij Bpost.
Pre-order gedaan op 18-09-23
Pro 128Gb titanium
Ik heb de 15 pro 128gb natural titanium ge pre ordered de 16de en ook nog steeds niets ontvangen maar bij mijn order staat een paar dagen wel al ‘bestelling is afgesloten’ ik snap er niks meer van…
Huh maar die is toch al 2x in stock gekomen op de site?
Ben er zeker van dat ik die al 2x online heb zien komen op hun site. Je neemt best contact op met hen!
Ik heb namelijk hetzelfde besteld maar dan op 18/09.
Vandaag opgehaald bij Bpost.
Pre-order gedaan op 18-09-23
Pro 128Gb titanium
Geniet ervan!!!
Ik ben nog wachtende, hopelijk volgende week! En aan iedereen die ze al heeft mogen ontvangen veel plezier ermee! ;)
Ik ben nog wachtende, hopelijk volgende week! En aan iedereen die ze al heeft mogen ontvangen veel plezier ermee! ;)
Denk dat ook jij niet lang hoeft te wachten,er schijnt een lading binnengekomen te zijn....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.