Skip to main content
Vraag

iPhone 15 Pre-order update

  • 18 September 2023
  • 32 reacties
  • 792 Bekeken

Hallo,

 

ik wou even navragen of jullie kunnen nakijken of mijn order voor de iPhone 15 Pro goed is doorgekomen in jullie systeem sinds ik heb gehoord dat er bij sommige mensen wat was foutgelopen. Ik kan namelijk niet mijn orderstatus kijken via de link in de orderbevestiging, deze geeft een foutmelding

Dag Tine 

heeft niet kunnen jullie niets aan doen jullie krijgen wat je krijgt he daar mee moet je het doen alvast bedankt hoop dat ik hem snel krijg 

Mvg sem 


Dag Tina ik had een vraagje of jullie al weer Stok hadden voor de iPhone 15 pro Blue titanium had deze al gepreorderd maar kreeg mail dat het niet meer in stok was heb daarnet contact opgenomen via messenger maar begreep niet goed wat ze bedoelden kan je wat meer info geven wanneer het geleverd zal worden en of het nog in stok is ? 
mvg sem 


Dag @Semtje1 We verwachten heel zeker nieuwe leveringen, maar we kunnen geen exacte datum geven. Het spijt ons oprecht want dit is heel vervelend voor alle partijen. De dienst van de toestellen gaat klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben.


Al nieuws over de nieuwe leveringen ? 


@HeidiE 

Ik zie dat er mensen zijn dat 29 september hun gsm zouden ontvangen, is dit het geval voor iedereen? 


@esgsel1 ben je ook aan het wachten laten we hopen op 29 september


@HeidiE

Ik zie dat er mensen zijn dat 29 september hun gsm zouden ontvangen, is dit het geval voor iedereen? 

Ik vrees dat het weer een leugen is… 


Reageer