iPhone 15 levertijden bij Apple - ter indicatie voor levertijd via je Mobiele Provider (Aldus Apple Be-NL)

  • 26 September 2023
  • 5 reacties
  • 424 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg deze info van Apple over de levertijd via hun webshop. 

Situatie op maandag 25 september 2023 om 12:00 uur. Geschatte levertijden.

Deze indicatie zou ook als richtdatum kunnen worden gebruikt voor levering via je Mobiele Provider.

Zo heb je ongeveer een idee van levertijd / datum .

Je kan ook via onze website https://www.apple.com/be-nl/shop/buy-iphone  het gewenste toestel selecteren daar krijg je dan een indicatie van levertijd. ( word dagelijks geüpdatet)

Als voorbeeld

https://www.apple.com/be-nl/shop/buy-iphone/iphone-15-pro/6,1%E2%80%91inch-display-256gb-zwart-titanium

( Aldus Apple Be-NL)

Levertijd 15 Pro bij Apple

APPLE STORE 128GB 256GB 512GB 1TB
Zwart 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt
Wit 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt
Blauw 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt
Naturel 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt

Situatie op maandag 25 september 2023 om 12:00 uur.

Levertijd 15 Pro Max bij Apple

APPLE STORE 256GB 512GB 1TB
Zwart 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt
Wit 14-nov – 21-nov 14-nov – 21-nov 14-nov – 21-nov
Blauw 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt 24-okt – 31-okt
Naturel 14-nov – 21-nov 14-nov – 21-nov 14-nov – 21-nov

Situatie op maandag 25 september 2023 om 12:00 uur.

Levertijd iPhone 15 bij Apple.

APPLE STORE 128GB 256GB 512GB
Blauw 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt
Roze 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt
Geel 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt
Groen 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt
Zwart 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt

Situatie op maandag 25 september 2023 om 12:00 uur.

Levertijd iPhone 15 Plus bij Apple

APPLE STORE 128GB 256GB 512GB
Blauw 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt
Roze 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt
Geel 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt
Groen 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt
Zwart 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt 5-okt – 10-okt

5 reacties

Eigenlijk zou Proximus dan ook zo’n tabel met levertijden moeten krijgen van hun apple leverancier zodat de klanten van PX die er ene besteld hebben een beter zicht krijgen wanneer hun levering zou kunnen doorgaan.

Want heeft Apple leverancier een contract/verbintenis met Proximus bv over de uiterste datum dat de levering moet aan PX gebeuren!  iPhone 15 Pro extreem heet & iPhone 15 wordt veel te warm & oververhitte iPhone 15 & Apple reageert op hitteproblemen iPhone 15 Pro - TechPulse

Reputatie 5
Badge +1

De vraag is natuurlijk , hebben de achterstallige leveringen van Apple naar PX contractueel prio op dan de gewone sales via Apple.

 

Situatie nu: klanten moeten tot zelfs 2 maand worst case gaan wachten, en hebben hun toestel ofwel deels of volledig betaald.

 

Dit verdient meer dan een excuses mailtje maar een commerciele geste!!

 

Behoudens overmacht, bedraagt de leveringstermijn van goederen minimaal 3 dagen en maximaal 30 dagen en deze van diensten minimaal 5 dagen en maximaal 60 dagen.

 

Overmacht inroepen terwijl je presalet wat je niet fysiek in stock hebt of garanties over hebt en orders blijft aannemen…is questionable 

De vraag is natuurlijk , hebben de achterstallige leveringen van Apple naar PX contractueel prio op dan de gewone sales via Apple.

 

Situatie nu: klanten moeten tot zelfs 2 maand worst case gaan wachten, en hebben hun toestel ofwel deels of volledig betaald.

 

Dit verdient meer dan een excuses mailtje maar een commerciele geste!!

 

Behoudens overmacht, bedraagt de leveringstermijn van goederen minimaal 3 dagen en maximaal 30 dagen en deze van diensten minimaal 5 dagen en maximaal 60 dagen.

 

Overmacht inroepen terwijl je presalet wat je niet fysiek in stock hebt of garanties over hebt en orders blijft aannemen…is questionable 

Als Proximus voor gisteren leveringen heeft gedaan (dus waar uw toestel bij zit). Dan zal dit normaal voor de levertijd die Apple aangeeft, via Proximus bij ons thuis aankopen.

Anders is daar een fout en kan je beter via Apple zelf bestellen nu, ipv te wachten op je bestelling (die toen op voorraad was).

Nu maar hopen dat we voordeel hebben op de zaak…

De vraag is natuurlijk , hebben de achterstallige leveringen van Apple naar PX contractueel prio op dan de gewone sales via Apple.

 

Situatie nu: klanten moeten tot zelfs 2 maand worst case gaan wachten, en hebben hun toestel ofwel deels of volledig betaald.

 

Dit verdient meer dan een excuses mailtje maar een commerciele geste!!

 

Behoudens overmacht, bedraagt de leveringstermijn van goederen minimaal 3 dagen en maximaal 30 dagen en deze van diensten minimaal 5 dagen en maximaal 60 dagen.

 

Overmacht inroepen terwijl je presalet wat je niet fysiek in stock hebt of garanties over hebt en orders blijft aannemen…is questionable 

Als Proximus voor gisteren leveringen heeft gedaan (dus waar uw toestel bij zit). Dan zal dit normaal voor de levertijd die Apple aangeeft, via Proximus bij ons thuis aankopen.

Anders is daar een fout en kan je beter via Apple zelf bestellen nu, ipv te wachten op je bestelling (die toen op voorraad was).

Nu maar hopen dat we voordeel hebben op de zaak…

Bestelling heeft gemaakt* dat bedoel ik.

Reputatie 5
Badge +1

De vraag is natuurlijk , hebben de achterstallige leveringen van Apple naar PX contractueel prio op dan de gewone sales via Apple.

 

Situatie nu: klanten moeten tot zelfs 2 maand worst case gaan wachten, en hebben hun toestel ofwel deels of volledig betaald.

 

Dit verdient meer dan een excuses mailtje maar een commerciele geste!!

 

Behoudens overmacht, bedraagt de leveringstermijn van goederen minimaal 3 dagen en maximaal 30 dagen en deze van diensten minimaal 5 dagen en maximaal 60 dagen.

 

Overmacht inroepen terwijl je presalet wat je niet fysiek in stock hebt of garanties over hebt en orders blijft aannemen…is questionable 

Als Proximus voor gisteren leveringen heeft gedaan (dus waar uw toestel bij zit). Dan zal dit normaal voor de levertijd die Apple aangeeft, via Proximus bij ons thuis aankopen.

Anders is daar een fout en kan je beter via Apple zelf bestellen nu, ipv te wachten op je bestelling (die toen op voorraad was).

Nu maar hopen dat we voordeel hebben op de zaak…

Bestelling heeft gemaakt* dat bedoel ik.


 

andere grote webshops en elektrosites geven een Levertijd aan van ten vroegste 31 oct en later. En dat is dan nog wss afhankelijk dat Apple zijn leveringen daar voldoet qua aantallen. Dus ik vrees dat we voor begin - mid november niet veel hoop moeten hebben tenzij PX tussentijds nog bestelliingen binnenkrijgt. Lets hope so!  
Maar de wereldwijde vraag naar de pro en pro max vooral overstijgt alle verwachtingen dit was al langer bekend (van meteen na de persvoorstelling id states en de produktie ervan is later gestart dan die van de gewone 15 en plus ,daarbij zijn er ook produktiedelays door grondstoffen… 

sinterklaas of kerstgeschenk aan jezelf 👏

Reageer