Met enorm veel moeite 2 bestellingen in de webshop kunnen plaatsen. Website crashte onmiddellijk vanaf 9 september om 14u (lancering van de iPhone actie). 2 stuks gelijktijdig bestellen ging niet, maar toch twee aparte bestellingen kunnen doen:
09/09/2022 om 14:43, iPhone 14 Pro Max
09/09/2022 om 14:47, iPhone 14 Pro Max
Onmiddellijk betaald met Bancontact, alles leek in orde.
De volgende dag op de pagina van de bestelling (status van bestelling), âje pakket wordt klaargemaaktâ âbestelling is afgeslotenâ. Vol verwachting uitgekeken naar 16 september. Uiteraard geen bestellingen ontvangen. Gebeld dezelfde dag (16 september), âde pakketten worden pas vandaag verstuurd want wij hebben zelf de levering nog maar gekregen van Appleâ. Begrijpelijk, maar âs avonds geen track and trace van Bpost, geen e-mail met update van levering. Kortom niets.
Vandaag (19 september) gebeld met de klantendienst waar men totaal uit de lucht valt als je ook maar iets wil vragen over een bestelling. Niet-zo-klantvriendelijke persoon ging een dossier opstellen. Ik vraag om het dossiernummer, âdat krijg je via e-mail toegestuurdâ. Nu al meer dan een uur later, uiteraard nog geen e-mail ontvangen met het dossier nummer.
Toch nog maar eens de status pagina van de bestelling opgevraagd. Wat zie ik? Oorspronkelijke bestelling van 9 september staat ineens op âBestelling van 15 september 2022â. En alle andere datums zijn aangepast naar 19 september. Uiteraard ook âbestelling afgeslotenâ. Dus, ik word terug naar achter geschoven in de lijst? (zie ook een ander topic van een zelfde klant met hetzelfde probleem).
Mogen we dan even zuur lachen met de slechte service die Proximus is?
Als er geen stock is (wat misschien begrijpelijk is) , vertel dat dan aan uw klanten ipv ze aan het lijntje te houden. Zet dan ook niet âpakket wordt klaar gemaaktâ en âwe zijn je pakket aan het klaar maken om mee te geven aan de vervoerderâ. Dit schept verwachting naar de klant dat het er snel aankomt. Zeker als er dan ook nog eens âDeze bestelling is afgeslotenâ bij staat.
Op de Apple website staan de leveringstermijnen voor de meeste iPhones ondertussen voor eind oktober. Gaat Proximus ons aan het lijntje houden tot ze stock krijgen ergens in dezelfde periode? Verwacht jullie dan maar een stormloop aan boze telefoontjes, inclusief van mezelf.