Skip to main content

Beste 

 

Ik heb 26/4 een iphone besteld met abonnemen

er staat in My proximus dat het wordt ingepakt

maar heb nog geen betalingsuitnodiging of niks ontvangen 

Ik heb 14d eerder al een bestelling online gedaan die compleet was verkeerd gelopen en daar heb ik mijn geld al van terug gehad

Ik zit zonder deftige telefoon nu ondertussen al 3 weken

beloofde levering is 2 werkdagen…

klantnr 610******

bestelling R000000110000LYC33

enige duidelijkheid wanneer deze eindelijk kan geleverd worden?

@ElsGova  Heb je reeds een kopie of foto van de voor-en achterkant van je identiteitskaart doorgestuurd per mail naar idcard@proximus.com? Dit verstuur je best vanuit jouw gmail-adres met in het onderwerp jouw klantnummer en het ordernummer. Groetjes, Antonella


Dit is reeds gebeurd...


@ElsGova De behandeling hiervan kan tot 5 werkdagen duren. Wanneer had je de mail verstuurd? Groetjes, Antonella


25/4

bedankt voor de hulp


@ElsGova Ik heb een mail gestuurd naar de verantwoordelijke van de bevoegde dienst voor verder nazicht. Zodra ik feedback ontvang, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella


hartelijk dank!


@ElsGova Het is in orde. Je hebt een mail ontvangen om de bestelling af te ronden. Groetjes, Antonella


Reageer