installatie die maar niet gebeurd

  • 28 February 2023
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Sedert 30/01 aan het wachten op een simpele aansluiting voor klant 36xxxxx99, talloze mails, chats etc ten spijt reageren nooit terug of ketsen het probleem door.

Al bij al door een bevoegde technieker een kwartier werk.

Topservice …  dat we zeggen, denk dat ze in een ontwikkelingsland sneller een connectie kunnen voorzien.

 

Mvg

JVI airportservice

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@JVI airportservice Klachtendossier 52143900 is hiervoor opgemaakt.Ze gaan het nakijken en terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

We gaan nu de 2de week in van maart, klant nog steeds zonder aansluiting sedert 30/01 alsook geen reacktie hoe of wat men nu eindelijk eens ga doen of helemaal niet.

Mvg

 

JVI airportservice

Klinkt heel herkenbaar. Vandaag net al voor de 2e keer een e-mail gekregen waarbij installatie in het kader van verhuis wordt uitgesteld. Krijg je dan slecht paar uur op voorhand terwijl je wel verlof neemt om die dag thuis te zijn.. Ondertussen al 1.5 maand zonder internet en TV - héél leuk als je van thuis werkt… Ik kan me al niet herinneren hoeveel keer ik met de helpdesk aan de lijn heb gehangen. Meestal “gaan ze je binnen de dag terug bellen” → nog nooit terug gebeld geweest. Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. Heel frustrerend allemaal.

Reageer