@Peggy2 Hier komt geen Proximus medewerker meer langs tijdens het weekend, dus pas maandag zullen ze u kunnen verder helpen.
Je kunt ook al ondertussen eens kijken wat de lijnsnelheid is die proximus u kan bieden op je adres
http://proximus.be/internetsnelheid
@Peggy2
Ik heb je order gevonden en je vraag doorgestuurd naar betrokken dienst
als we meer info hebben, komen we bij je terug.
Vul je ondertussen je forum profiel verder aan met je gegevens?
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
groetjes,
Tina
Beste Tina.b,
Bij deze is het profiel aangevuld. Ik kan voorlopig mijn job van thuis niet verder beoefenenen en heb ik de school van de kinderen ingelicht dat zij thuis geen taken via internet kunnen maken. Kan u ons aub zo snel als mogelijk zicht geven op een installatiedatum?
@Peggy2
zo gauw ik info krijg van de betrokken dienst, laat ik het je weten!
groetjes
Tina
Gisteren oproep van proximus. Ik dacht oef, eindelijk een afspraak. Helaas,ze wisten niet waarom ik werd opgebeld. Er stond een foutmelding in mijn dossier en dus nog steeds geen afspraak ingepland. We zijn bijna 2 weken aan het wachten. Schandalig is deze tijd. Hoelang moet ik nog wachten op een datum voor installatie? Kan iemand mij hierbij helpen?
@Peggy2 Dag Peggy, ik heb je vraag bij de betrokken dienst geescaleerd. Groetjes
Vandaag opnieuw telefoon van proximus om opnieuw hetzelfde te horen. Planningdienst niet te bereiken en zij kunnen geen afspraak inplannen. Is dit hoe er omgegaan wordt met nieuwe klanten bij proximus?
Ik vrees dat enkel Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum u kunnen helpen
Vandaag opnieuw telefoon van proximus om opnieuw hetzelfde te horen. Planningdienst niet te bereiken en zij kunnen geen afspraak inplannen
Toegegeven bovenstaande wijst op een intern Proximus probleem waaraan u en anderen niet mee geholpen zijn en derhalve ook geen boodschap aan hebben
Op de website van Proximus is bv. sprake van een 3 weken vooraf aan de installatie te formuleren aanvraag
Vlotte verhuis | Proximus
Installatie van de aansluiting door een technicus op de aangevraagde verhuisdatum indien de verhuizing 3 weken op voorhand werd aangevraagd
Eventueel kunt u ondertussen nagaan of u (in principe) aansluitbaar bent op het Proximus (vaste) netwerk op uw nieuw adres
Speedtest internet connectie | Proximus
Indien de normale verwachte installatietermijnen niet gehaald worden eventueel aan een Proximus medewerker een (bijkomend) gratis mobiel datavolume op een Proximus GSM abo (indien voorhanden) te bekomen
Beste M_016,
Il weet dat anderen hier niet mee geholpen zijn. Ik namelijk ook niet. Ik ben gewoon ten einde raad en probeer alles om hulp te krijgen. Via dit forum hoop ik mensen te waarschuwen dat de klantenservice niet voor iedereen zo schitterend is en in de hoop bij anderen antwoorden te vinden hoelang dit kan blijven duren. Het is menselijk lotgenoten om advies te vragen. Ik weet dat proximus hier goed kan aangesloten worden. De vorige bewoners hadden dit namelijk ook. Het is enkel een modem en tvbox die ik nodig heb om van start te gaan. Aan de testen heb ik dus niets.
Om nu tot mijn conclusie te komen. Ik ben dus op zoek naar hulp en probeer alle kanalen om hulp te vinden, antwoorden te zoeken of steun van anderen die mij zouden kunnen helpen. Dus mijn excuses dat niet iedereen een boodschap aan heeft en bedankt aan de anderen die mij kunnen helpen.
Een wachttijd daar zit ik niet mee. Ik krijg geen zicht op een afspraak want er zit een foutmelding in mijn aanvraag blijkbaar waardoor niemand een afspraak kan inplannen. Aangezien ik geen antwoorden krijg, blijf ik alles aangrijpen om antwoorden te vinden. Bedankt voor het begrip!
@Peggy2
we hebben gevonden waar het achterliggend nog niet in orde is
de betrokken dienst is gecontacteerd en we vragen snelle reactie… fingers crossed
Groeten
Tina
Beste Tina,
Bedankt. Ik hoop snel iets te horen!
@Peggy2 Dag Peggy, wij vernemen net dat het IT ticket opgelost is en dan u met een afspraak staat op 21/9/2022 (tijdens de dag).( Laswerken noodzakelijk) Groetjes luc
Wat bedoeld u met laswerken? Ik moet gisteren zelf al contact opnemen om al te weten of er een afspraak is en nu lees ik laswerken? Alles is al voorzien in de woning voor de aansluiting.
@Peggy2 De laswerken zullen ergens op het openbaar domein plaatsvinden waarna je in dienst wordt gezet.
Maar ik vermoed dat alles die dag dan zeker actief wordt?
@Peggy2 Dat is zeker de bedoeling :-)