Vraag

Hoe krijg ik mijn aansluiting 2e verblijf in orde ? Alles loopt mis

  • 3 December 2022
  • 29 reacties
  • 283 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

@amvg

k heb ondertussen bericht van de collega’s dat ze je gecontacteerd hebben met een nieuwe datum

fingers crossed!

groeten

Tina

Dag Tina, ik heb inderdaad een medewerker aan de lijn gehad en zij is samen met mij op zoek gegaan naar een datum die voor ons past. Zij heeft zaterdag 17/12 rond 9.30u vastgelegd. Nu krijg ik juist een sms en mail waarin de afspraak staat op 22/12 tussen 8 en 17u → dus niet correct geregistreerd; Kan die persoon van de planningsdienst mij terug contacteren ? want via 0800 nummer heel mijn verhaal terug doen zie ik niet zitten

Reputatie 7
Badge +3

@amvg 

k heb ondertussen bericht van de collega’s dat ze je gecontacteerd hebben met een nieuwe datum

fingers crossed!

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@amvg 

oprechte excuses dat het niet loopt zoals gewenst.

ik heb je bericht naar de planningsdienst gestuurd in de hoop dat ze ergens nog een andere afspraak kunnen maken

zij zullen opnieuw contact opnemen

verder bestaat er ook een dossier ivm een compensatie voor de problemen. Hiervoor is een dossierbeheerder die je nog gaat contacteren.

Het spijt me, hopelijk komt er snel reactie.

groeten

Tina

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen maandag en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best (indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reageer